מנואל טרכטנברג "שכח" 700 אלף שקל

מבוכה למועמד לתפקיד שר האוצר מטעם מפלגת המחנה הציוני, פרופ' מנואל טרכטנברג, שפרסם את הצהרת ההון שלו אולם "שכח" כי ברשותו חשבון בנק ובו כ-700 אלף שקל (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
פרופ' מנואל טרכנטברג (צילום: Amir Levy/Flash90)

מבוכה למועמד לתפקיד שר האוצר מטעם מפלגת "המחנה הציוני", פרופסור מנואל טרכטנברג, שפרסם בשבוע שעבר את הצהרת ההון שלו אולם כעת התברר כי לא עדכן כי יש ברשותו חשבון בנק ובו מאות אלפי שקלים. להגנתו טען הפרופסור: "שכחתי".

מדובר בחשבון המשותף לו ולאשתו המשמשת כמשנה לנגידת בנק ישראל שפתחו בעת שלמדו בהרווארד בשנת 1978. לפי טרכנברג ההפקדה האחרונה בחשבון הייתה לפני שבע שנים, מדובר בכספים שהתקבלו בירושה מפרופסור קן סוקולוב. בסך הכול בחשבון יש כ-700 אלף שקלים.

בשבוע שעבר פרסם טרכנטברג את הונו במסגרת פינה שעוסקת בנושא בתוכנית הכלכלית בערוץ 2, אז טען כי ברשותו דופלקס של 5.5 חדרים בבניין מושתף בשכונת נאות אפקה בתל אביב שנרכש לפני תשע שנים ביותר משני מיליון שקלים וכיום מוערכת בכמעט ארבעה מיליון שקלים.

לטענתו יש לו השתלמות וקרנות פנסיה בסך 2.3 מיליון שקל וכן תוכנית חיסכון של 440 אלף שקל ונכנסים המנוהלים בנאמנות עיוורות בסך מיליון שקל וכן פק"מ של 140 אלף שקל. היתרה בחשבונו עומדת על 4,000 שקל ואין לו רכב וכן תיק הלוואות ומניות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר