סמוך לצומת להבים

תאונת אוטובוס בדרום: 8 נשים נהרגו, 24 פצועים

סמוך לצומת להבים בדרום אירעה תאונת דרכים קטלנית בין אוטובוס שהיא מלא בנוסעים מהפזורה הבדואית לבין משאית. כתוצאה מהתאונה נהרגו שמונה נשים ו-24 נפצעו - אחד במצב קשה, שתיים במצב בינוני והיתר במצב קל. מסוקים של צה"ל הוזנקו לזירת התאונה כדי לסייע בפינוי הפצועים (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ד בשבט תשע"ה | 03.02.15
האוטובוס בתאונה (צילום: באדיבות זק"א, דובורות המשטרה. וידאו: מתוך ynet)

תאונה קטלנית: בסמוך לצומת להבים בדרום אירעה סמוך לשעה 14:30 בצהריים (שלישי) תאונת דרכים קטלנית בין אוטובוס שהיא מלא בנוסעים מהפזורה הבדואית לבין משאית שהובילה טרקטור ורכב פרטי.

כתוצאה מהתאונה נהרגו שמונה נשים ו-24 נפצעו - אחד במצב קשה, שתיים במצב בינוני והיתר במצב קל.

ממד"א נמסר כי רוב הפצועים בהכרה מלאה ומפונים לבית החולים סורוקה בבאר שבע. לזירה הוזנקו מסוקים, בהם מסוקים של חיל האוויר, כדי לסייע בפינוי הנפגעים.

14 צוותי כיבוי גם הוזעקו לזירת התאונה, ופועלים לחילוץ הלכודים מהאוטובוס.

מנכ"ל חברת ההסעות סיפר כי נוסעי האוטובוס היו ברובם תושבי הפזורה שחזרו מתפילה בירושלים. לדבריו, משאית עם משא חורג נכנסה באוטובוס. "רק צד שמאל של האוטובוס נפגע, הנוסעים בצד השני כולם בריאים ושלמים. דיברתי עם הנהג והוא בסדר גמור".

דובר מד"א זכי הלר עדכן כי "בשעה 14:25 התקבלו קריאות במוקד מד"א על תאונה קשה בין אוטובוס מלא בנוסעים למשאית בכביש 31 מצומת להבים לכיוון צומת שוקת סמוך לתחנת דלק אלונית. עם קבלת הקריאה הוזנקו למקום חובשים ופאראמדיקים כונני מד"א, אמבולנסים, ניידות טיפל נמרץ של מד"א ושני מסוקים.

"החובשים והפאראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותן של 8 נשים כבנות 50 שנסעו באוטובוס ונהרגו במקום והעניקו טיפול רפואי ל - 24 פצועים, בהם: 1 קשה, 2 בינוני, 22 קל. כל הפצועים פונו מהשטח לבית החולים סורוקה בבאר שבע".

מהמשטרה נמסר: "כביש 31 סמוך לכניסה ללהבים תאונת דרכים בין טרקטור לאוטובוס, במקום מספר רב של נפגעים, כוחות משטרה במקום".

אלעד לוי מתנדב איחוד הצלה מסר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בזירה קשה מאוד - אוטובוס שנפגע ממשאית שהבילה טרקטור ובעקבות כך חלק מנוסעי האוטובוס נהרגו במקום כתוצאה מאופי הפגיעה הקשה, יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו טיפול ראשוני למספר נפגעים נוספים שהיו בהכרה".

צילום: דוברות המשטרה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר