אח "מרגל המוסד בדאעש" מדבר

אחיו של מוחמד סעיד מוסלם, שלדברי ארגון הטרור דאעש נמצא בשבי הארגון מאחר והוא "סוכן מוסד", מדבר לראשונה: "כשראיתי את התמונה שלו הייתי בהלם" (אקטואליה, חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
תמונת "המרגל" בשער מגזין דאעש (צילום מסך)

אחמד מוסלם, אחיו של מוחמד סעיד מוסלם, צעיר ערבי-ישראלי המוחזק בשבי ארגון הטרור הרצחני דאעש באשמת ריגול עבור המוסד הישראלי, מספר הערב (חמישי) על התחושות במשפחה מאז נודע שהוא נלקח בשבי הארגון.

בשיחה עם אתר ynet אמר האח: "כשראיתי את התמונה שלו היום הייתי בהלם. ראיתי איך הוא נראה עם זקן ושיער. הוא היה נראה אחרת לגמרי".

לדבריו, אחיו שירת בכיבוי אש במזרח ירושלים, כאשר לפני שלושה חודשים הוא הודיע למשפחה שיש לו קורס לכיבוי אש ולכן ייעדר מהבית למספר ימים. "אחרי שהוא לא יצר עמנו קשר, פנינו למשטרה ואז גילינו שלא היה שום קורס של כיבוי אש ושהוא למעשה טס לטורקיה מבלי לומר לנו" סיפר האח.

לדבריו, אחיו יצר קשר עם המשפחה ואמר כי הוא הגיע לסוריה, שם לקחו אותו אנשים לטיול והוא לא יודע היכן הוא נמצא. "לפני חודש הוא יצר איתי קשר באמצעות הפייסבוק ואמר שהוא מטייל בסוריה, מרגיש טוב והכול בסדר" מספר האח.

לדבריו, משטרת ישראל חקרה את המשפחה לאחר שהבינה ככל הנראה שהוא הצטרף לשורות דאעש. "חקרו את אבא שלי ואת אחי, אבל אנחנו לא קיבלנו את הסברה הזאת. הוא תמיד היה שם קריקטורות נגד דאעש".

לדברי האח, לאחר זמן מסוים הבינה המשפחה כי בן המשפחה אכן הצטרף לשורות הארגון. "באחת השיחות האחרונות הוא אמר שלקחו לו את הדרכונים ואין לו איך לחזור לישראל. אבא שלי ניסה להעביר לו כסף, אבל מאז הוא לא דיבר איתנו".

על טענת הארגון כי הוא 'נשתל' בארגון מטעם המוסד הישראלי אומר האח כי "זה לא יכול להיות. הוא לא קשור לדברים האלה בכלל".

"אחרי שראינו את תמונות הזוועה של הטייס הירדני, אנחנו כבר לא יודעים מה לעשות. אנחנו לא חושבים שהוא יחזור אלינו", אמרו בני במשפחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר