בעקבות הגזענות ברשת: הוסיף בוזגלו לשם משפחתו

רן כרמי, פעיל חברתי מנס ציונה, החליט למחות על הדברים הקשים שנאמרו בזמן האחרון נגד המזרחיים על ידי "אנשי אקדמיה" והוסיף את השם "בוזגלו" לשם משפחתו (בארץ)

תעודות זהות, אילוסטרציה (Anna Kaplan/ Flash90)

רן כרמי (52), פעיל חברתי מנס ציונה, החליט למחות נגד דברי הגזענות לכאורה שנאמרו ונכתבו בימים האחרונים על ידי "אנשי אקדמיה ורוח" נגד הציבור המזרחי.

כרמי פנה היום (שני) ללשכת רשות האוכלוסין באשדוד בבקשה להוסיף לשם משפחתו את השם בוזגלו. מנהלת הלשכה, שהתרגשה מבקשתו של כרמי, השלימה מכיסה הפרטי את סכום האגרה שהיה חסר לו לשינוי השם.

"חשוב לי לעשות זאת אחרי שראיתי את הדם הרע שנשפך בתקשורת וברשתות החברתיות. אני רואה את ההשתלחויות בציבור המזרחי בדמות אמירות מחרידות של אנשי אקדמיה ורוח", אמר כרמי ל-ynet.

לדבריו, "אני דור שני לניצולי שואה אשכנזיים ומרגיש שדווקא לאור מה שהעם היהודי חווה בהקשר הזה אין שום מקום לאמירות שמכתימות ציבור שלם בחברה הישראלית. האמירות האלו מערערות את המרקם העדין שעליו מושתתת המדינה ובא לידי ביטוי, בין היתר, בצבא ההגנה לישראל".

כרמי-בוזגלו הוסיף, "אין לנו ברירה אלא להמשיך לחיות ביחד ולקבל אחד את השני. או כמו שנהגנו לומר בצבא, 'אם לא נהיה תלויים זה בזה נהיה תלויים זה לצד זה'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר