בוטלה שביתת נהגי "אגד תעבורה" שתוכננה ליום ראשון

אגד תעבורה הגיעה להסכמה עם ועד העובדים להתחיל במשא ומתן אינטנסיבי ובכך לבטל את השביתה שתוכננה ליום ראשון. "כוח לעובדים": "מברכים על החסות שבית הדין נתן" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: מתוך ynet)

רגע לפני שהשביתה המתוכננת החלה, הנהלת חברת התחבורה הציבורית "אגד תעבורה" הגיעה להסכמה עם וועד העובדים להתחיל במשא ומתן אינטנסיבי ובכך לבטל את השביתה. ההחלטה התקבלה ביום שישי בתום דיון שהתקיים בבית הדין לעבודה בבאר שבע.

המשא ומתן יתקיים במשך שבועיים בחסות בית הדין. במידה ויווכח בית הדין כי אין התקדמות, יוכלו העובדים לצאת לצעדים ארגוניים.

אסף בונדי, רכז ענף התחבורה הציבורית בכוח לעובדים, מסר בתגובה ל"כיכר השבת": "אנו מברכים על החסות שבית הדין נתן למשא ומתן ועל דרישת השופטת כי ההנהלה תתקדם לכיוון העובדים. אנו מקווים כי סיוע בית הדין והממונה על יחסי העבודה במשרד הכלכלה תוביל לחתימת הסכם בהקדם לטובת העובדים ולצמיחת הענף".

כזכור, בוועד העובדים מוחים על סירוב ההנהלה להתקדם במשא ומתן לכינון הסכם קיבוצי בחברה. איציק קשקש יו"ר ועד העובדים מסר ל"כיכר השבת" כי "ההנהלה מתבצרת בעמדותיה במשא ומתן ומסרבת לשיפור אמיתי בשכר הנהגים. אין כל סיבה ששכר הנהגים באגד תעבורה יהיה נמוך ב-40% משכר נהג דור א' באגד, או ב-20% משכר נהגי דור ב' באגד. לא נסכים לתגמול נמוך כל כך עבור עבודתנו הקשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר