עוצמה

ברכת כהנים בכותל: רבבות במעמד המרטיט • תמונות

קרוב לעשרים וחמשה אלף בני אדם השתתפו באירוע המסורתי הנערך מדי שנה בשנה ברחבת הכותל. מאות הכהנים ברכו את הרבבות, ואלה השיבו להם בזעקת "אמן" מהדהדת. לראשונה השנה, הקימו "איחוד הצלה" בשיתוף הקרן למורשת הכותל חפ"ק מיוחד לטובת הטיפול בתופעת הילדים האובדים. תמונות (בארץ)

חיים ספרן | כיכר השבת |
הרבבות בכותל, הבוקר (צילום: פלאש 90)

בירושלים הסתיים לפני שעה קלה מעמד ברכת הכהנים וציבור הענק מתפזר בדקות האחרונות בחזרה לכל רחבי הארץ. במהלך האירועים נפצעו עשרות מתפללים פציעות קלות שנבעו מהלחץ, החום והדוחק הרב ברחבה. כולם טופלו על ידי כונני "איחוד הצלה" ושוחררו להמשך השתתפות במעמד.

יו"ר ארגון "איחוד הצלה" זאבי קשש סיפר לכתב "כיכר השבת" על הפעולות בשטח ואמר, “כמו כל שנה נערכנו עם עשרות רבות של חובשי "איחוד הצלה" בכל רחבי הארץ. הכוננים טיפלו בכשלושים פצועים קל מאוד ובכעשרים ילדים שהלכו לאיבוד באנדרלמוסיה ונעשה מאמץ לאתרם ולהשיבם להוריהם".

המהומות בהר הבית שינו ההערכות שלכם לאירוע?

"כמובן שבדקנו שוב את התוכנית המבצעית אבל אני חייב לציין שבכול מקרה מדובר בכוחות גדולים שנערכו מבעוד מועד לכל אירוע במקום".

יצויין כי לראשונה השנה, הקימו "איחוד הצלה" בשיתוף הקרן למורשת הכותל חפ"ק מיוחד לטובת הטיפול בתופעת הילדים האובדים, שצויד בממתקים ומשחקים שיאפשרו להם להעביר את הזמן עד לאיתור הוריהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר