ה"עליהום" בדרך

לא יאמן: השמאל מזמין תגובות למשדר אנטי חרדי

השמאל הישראלי ההזוי והקיצוני כבר יודע מה בדיוק מתכוונת הטלוויזיה הישראלית לשדר הערב, במסגרת משדר "שומר מסך" מיד לאחר מהדורת החדשות: משדר אנטי חרדי חריף - איך ייתכן שתלמידי ישיבות מקבלים מהמדינה יותר מחיילים קרביים בצה"ל? הם מבקשים: הציפו את המערכת בתגובות (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |

השמאל הישראלי ההזוי והקיצוני כבר יודע מה בדיוק מתכוונת הטלוויזיה הישראלית לשדר הערב, במסגרת משדר "שומר מסך" המובא מיד לאחר מהדורת החדשות.

ולא רק שבשמאל כבר יודעים מה ישודר, אלא שבמהלך כל שעות הבוקר מועברים אלפי מיילים לפעילי שמאל בחברה הישראלית עם מספר הטלמסר של חברת הטלוויזיה המשדרת כדי שניתן יהיה להגיב ולהזדהות עם המשדרים, תוקפי החרדים.

ומה יהיה במשדר הלילה?

הטלוויזיה תשדר הערב משדר אנטי חרדי חריף שבמרכזו השאלה, איך ייתכן שתלמידי ישיבות מקבלים מהמדינה יותר כסף ממה שמקבלים חיילים קרביים בצה"ל?

החבורה השמאלני הנושאת את השם "הפורום לשוויון בנטל", שלאורך כל השנה פעילה בתקיפת הציבור החרדי שיגרה מסר אחיד לכל אנשיה בו נאמר:

"שלום חברים. אנא צפו היום בכתבה בשומר מסך (אחרי החדשות). בתום ההקרנה הציפו את המערכת בתגובות נזעמות על המצב הבלתי הגיוני בו חרדי בישיבה מרוויח פי כמה מחייל קרבי!!!

מספר הטלפון לתגובות: טלמסר: 057-9999444.

יום טוב לכולכם

זהבה".

אנשי הפורום לא מבינים שגם בציבור החרדי יש מספיק אנשים המסוגלים "להציף את המערכת", כלשונם בתגובות בכיוון האחר. אך מעבר לכך ברור כאן דבר אחד. שיתוף הפעולה בין מפיקי הסרט לבין הפורומים האלו, גלוי וברור, וכל מטרתם אחת: תקיפת הציבור החרדי וכל הקשור אליו.

אז אנחנו קוראים אליכם, גולשים יקרים, הציפו גם אתם את המערכת בתגובות...

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר