סריקות בתל אביב

הדיווח של החייל כי "מחבל ניסה לדקור" אותו - לא פיגוע

כוחות גדולים של משטרה פתחו בצהריים במרדף וסריקות בעקרות דיווח של חייל צה"ל שמחבל ניסה לדוקר אותו בכניסה לבסיס שדה דב בתל אביב ונמלט, אך התברר כי לא מדובר בפיגוע (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
כוחות משטרה בתל אביב. ארכיון (צילום: Esther Rubyan/Flash90)

כוחות גדולים של משטרה פתחו בצהריים (שלישי) במרדף וסריקות אחר מחבל ערבי החשוד כי ניסה לדקור חייל צה"ל בכניסה לבסיס שדה דב בתל אביב.

כעבור שעות של חיפושים וסריקות נמסר מהמשטרה כי "לאחר הערכת מצב, בדיקת מצלמות אבטחה ואיתור עדים - לא מדובר על אירוע לאומני". במשטרה מוסיפים כי "ככל הנראה מדובר בדר רחוב שעבר במקום", וכי נמשך הבירור לבדיקת נסיבות המקרה.

החיפושים החלו בעקבות דיווח של חייל כי מחבל הגיע עם רכב לתחנת האוטובוס הסמוכה לכניסה לבסיס שדה דב, ניגש אליו והחל לשוחח עמו כשלפתע שלף סכין.

החייל, כך לדבריו, ברח לבסיס והמחבל שלא הצליח לדקור אותו נכנס לרכב ונמלט מהמקום.

המשטרה בודקת את גרסת החייל ובמקביל מסרה כי אין הנחייה שהתלמידים יישארו בבתי הספר.

דובר המשטרה מסר כי "ניסיון דקירת חייל בכניסה לשדה דב (צבאי). החשוד (ברכב) ניגש לחייל, שוחח עמו ושלף סכין. החייל נמלט, לא נפגע. החשוד נמלט וכוחות גדולים של משטרה סורקים אחריו".

עוד נמסר כי "לאחר תחקור ראשוני עולה כי האירוע התרחש בצומת הרחובות רוקח ואבן גבירול. כוחות גדולים של משטרה סורקים את האזור לאחר שעלה כי מהמקום נמלט חשוד. נדגיש כי באירוע אין פצועים".

דובר רש"ת - שדה דב מסר כי "על פי דיווח ראשוני שהגיע לחפ"ק הביטחון בשדה דב היה ניסיון דקירה באזור הכניסה לבסיס הצבאי שנמצא מערבית לשדה האזרחי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר