צפו: כך נראתה הכספת הסודית של פואד

כשלוש שנים לאחר שחוקרי המשטרה פשטו על כספת מספר 455 בסניף המרכזי של בנק דיסקונט בירושלים וחשפו את אוצר המזומנים של פואד, נחשף הערב התיעוד מהפשיטה (חדשות, בארץ)

(צילום: מתוך חדשות 2, תמונה ראשית: מרים אלסטר, פלאש 90)

נחשף תיעוד הפשיטה על הכספת: כשלוש שנים לאחר שחוקרי המשטרה פשטו על כספת מספר 455 בסניף המרכזי של בנק דיסקונט בירושלים, בה החזיק השר לשעבר בנימין בן אליעזר מאות אלפי דולרים במזומן, ערוץ 2 מפרסם הערב (שני) את התיעוד מפשיטת המשטרה על הכספת הסודית.

על פי החשד, בן אליעזר, שמשפטו נפתח בימים אלו, החזיק בכספת הסודית סכום של למעלה מ-600,000 דולרים במזומן. במשפטו מואשם בן אליעזר בשוחד, הלבנת הון והפרת אמונים.

בחקירתו הראשונה, כשהיה סבור כי ייצא מהחקירה ללא כתב אישום ויוכל להמשיך במירוץ לנשיאות, שיקר חבר הכנסת וטען כי אין לו כספת ומעולם לא הייתה לו כספת סודית.

בהמשך, לאחר שהבין כי חוקרי המשטרה קשרו אותו לכספת הסודית, בעצת עורכי דינו הודה בחקירה וטען כי "יש לי כספת. אך יש בה 60 או 70 אלף דולרים". כאמור, למרות הכחשותיו, בכספת מצאו החוקרים מאות אלפי דולרים.

החוקרים ספרו חבילה אחר חבילה, בכל חבילה מאה שטרות של מאה דולרים. כל חבילה נספרה שלוש פעמים והחוקרים לבשו כפפות כדי שניתן יהיה, אם יהיה צורך, להפיק מהשטרות טביעות אצבע. חדר הכספות של הסניף הירושלמי הושבת.

במשפטו טוען בן אליעזר כי הכסף שנתפס בכספת אינו שייך לו וכי הוא שייך לבנו, שגם הגיש לאחרונה תביעה לקבל את הכסף שהוחרם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר