טייטל בבית המשפט:

"אין לי ספק שאלוקים מרוצה ממה שעשיתי"

בבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש הבוקר כתב אישום חריף נגד יעקב טייטל על שני מעשי רצח של פלסטינים, הטמנת מטענים, גרימת חבלה והסתה לגזענות. טייטל עצמו אמר בבית המשפט כי "זה היה תענוג וכבוד לשרת את אלוקי. אין בי חרטה ואין לי ספק שאלוקים מרוצה" (בארץ)

טייטל בבית המשפט. (פלאש 90)

בבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש הבוקר כתב אישום חריף נגד יעקב טייטל על שני מעשי רצח של פלסטינים, הטמנת מטענים, גרימת חבלה והסתה לגזענות.

טייטל עצמו אמר בבית המשפט כי "זה היה תענוג וכבוד לשרת את אלוקי. אין בי חרטה ואין לי ספק שאלוקים מרוצה". בנוסף, הכחיש טייטל את הדיווחים כי פעל כסוכן שב"כ. מעצרו הוארך עד ה-16 בדצמבר. הוא הודה בכל האישומים נגדו.

עורך דינו של טייטל, עו"ד עדי קידר, אמר היום כי "במהלך המשפט תישאלנה שאלות קשות", בין היתר תדון השאלה כיצד הוצאו ההודאות של מרשו במעשים המיוחסים לו.

נציג הפרקליטות עו"ד שגיא אופיר, אמר כי התיק "חריג מבחינת השנאה שהניעה אותו ומבחינת העובדה שהעבירות כוונו נגד אנשים שהשקפת עולמם שונה משל הנאשם".

טייטל הודה בחקירתו, בין השאר, ברצח שני פלסטינים ובפציעתם של בן משפחת יהודים-משיחיים מאריאל ושל פרופ' זאב שטרנהל בירושלים. כמו כן, היה חשוד ברצח של שני שוטרי התנועה בכביש הבקעה לפני שמונה חודשים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר