סכנת חיים בכביש

לא למדו לקח מאסון 402: נהג אוטובוס תועד מתעסק בסלולרי בנסיעה

תיעוד מקומם שהגיע לידי "כיכר השבת", מציג נהג אוטובוס בשירות אגד כשהוא מתעסק בסלולרי בזמן נהיגה: "האסון של קן 402 היה צריך ללמד אותם לקח, אבל זה לא קרה" (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם )

מקומם: אם מישהו חשב שתאונת אסון קו 402 תגרום להפקת לקחים בקרב הנהגים, הרי שמתברר כי הוא טעה. נהגי אוטובוס המסיעים עשרות אזרחים, ממשיכים להתעסק בטלפון הסלולרי שלהם בזמן נהיגה תך כדי סיכון חייהם של עשרות הנוסעים.

נוסעים חרדים שעלו ביום שלישי בשעות הערב על אוטובוס מחברון לירושלים, תיעדו את נהג האוטובוס, בן מיעוטים, כשהוא משחק במכשיר הסלולרי שלו במהלך הנסיעה תוך כדי סיכון חייהם. מדובר באוטובוס מחברת 'מסיעי גוש עציון' העובד בשירות אגד.

"פחדנו על החיים שלנו" משחזר אחד הנוסעים, "פחדנו גם להעיר לו, חיכינו שהסיוט הזה יגמר בשלום. לא יאומן איך הם לא הפיקו לקחים, האסון של קן 402 היה צריך ללמד אותם לקח, אבל זה לא קרה. למה הנהגים מחכים? שיהיה אסון יותר גדול?".

מ'אגד' נמסר בתגובה: "בשל מצוקת אוטובוסים ממוגני ירי בארץ ובשל הסכנה הכרוכה בנסיעה בתוואי הזה. משרד התחבורה מתיר למסיעי הגוש לעבוד בקו 160. לאגד אין כל שליטה או אחריות על האוטובוסים או הנהגים של החברה הזו".

כרטיס הנסיעה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר