"נמצה איתה את הדין"

חנין זועבי נהגה בשלילה, נתפסה והסתירה ממשרד התחבורה

חה"כ חנין זועבי ידעה לא מעט פרובוקציות מכוונות, הפעם, היא נתפסה נוהגת בשלילה ונתפסה. יתירה מכך, היא ניגשה למשרד התחבורה והסתירה מהם שנתפסה (חדשות, בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
גם נהגה בשלילה, גם שלחה sms וגם שיקרה (יונתן זינדל, פלאש90)

ח"כ חנין זועבי שנתפסה אמש (שני) על-ידי המשטרה, נוהגת אף שרישיונה נפסל ומשתמשת בסלולר בנהיגה - מסתבכת בשקרים של עצמה. האירוע אמש הוביל את חברת הכנסת לפנות למשרד הרישוי ולהסדיר את הרשמתה לקורס נהיגה מונעת. במשרד הרישוי החזירו לה את רישיונה - ועל פי הדיווח ב-ynet במשטרה זעמו על התנהלות המשרד שהחזיר לה את הרישיון בשונה משאר האזרחים.

הבוקר התברר כי למרות הצגתה המופתעת של זועבי על כך שאין לה רישיון בתוקף, הודעה בנושא נשלחה לחברת הכנסת מהרשימה המשותפת כבר ב-2013, על מנת שתבצע קורס נהיגה מונעת. אלא שזועבי לא הגיעה למשרדי הרישוי ולא הסדירה את הבעיה - ועל כן הוחלט לפסול לה את הרישיון ("התליה").

אתמול, כאשר נעצרה בכביש 65 על ידי שוטרי התנועה לאחר שנראתה שולחת הודעת SMS בזמן נהיגה, בדקו השוטרים את רישיונה של זועבי וגילו כי על פי נתוני משרד הרישוי היא פסולה לנהיגה. לזועבי, יש לציין, עבירות תנועה רבות שעלו לה בצבירת נקודות המחייבות קורס נהיגה מונעת.

הבוקר העוזר של זועבי הסיע אותה למשרד הרישוי, שם שילמה אגרה וקיבלה ארכה של מספר חודשים לבצע רענון נהיגה. במשטרה טענו כי חברת הכנסת זועבי אמרה לשוטרים שהיא יודעת על הודעת משרד התחבורה על כך שעליה לעבור קורס נהיגה מונעת.

כאמור, גורמים במשטרה נדהמו כששמעו על ההקלה שהעניק משרד הרישוי לזועבי. "ממתי משרד התחבורה נותן הנחות לסלבס?", אמר גורם במשטרה. "ח"כ זועבי ידעה שהיא צריכה קורס נהיגה מונעת כמו כל אזרח במדינה, לנוכח עבירות התנועה הרבות שהיא ביצעה. הרישיון שלה מותלה כבר משנת 2013, ועד עכשיו היא לא ביצעה את הרענון - אז למה לוותר לה? לא כך המדינה לא אמורה להילחם בעברייני תנועה".

בעקבות פניית ynet נמסרה, כאמור, משרד התחבורה, תגובה זו: "במשרד התחבורה רואים בחומרה את העובדה שחנין זועבי לא דיווחה במשרד הרישוי על כך שנתפסה על-ידי המשטרה נוהגת ללא רישיון בעת שנרשמה לקורס נהיגה מונעת והוחזר לה רישיונה. אדם אשר נתפס נוהג בעת בה רשיונו היה בהתליה בגין אמצעי תיקון - כמוהו כנהיגה בפסילה לכל דבר. משרד התחבורה ינקוט בכל הצעדים הנדרשים ויפעל מול הגורמים המתאימים, כדי למצות את הדין עם ח"כ זועבי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר