בשורות טובות

השוטר שנפצע בפיגוע הירי שוחרר לביתו

שוטר יס"מ שנפצע בינוני בפיגוע הירי בירושלים בתחילת השבוע מול המטה הארצי של המשטרה שוחרר הבוקר מבית החולים הדסה לאחר שמצבו השתפר משמעותית (בארץ)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
נתניהו והשוטר הפצוע (וידאו: רועי אברהם, לע"מ. סאונד: ניר שרף, לע"מ)

בשורה משמחת מבית החולים הדסה עין כרם: לוחם היס״מ אשר נפצע בתחילת השבוע בפיגוע ירי בגבעת התחמושת מול המטה הארצי בו נרצחו השוטר יוסי קירמה ולבנה מליחי הי"ד, שוחרר הבוקר לביתו.

ס׳ בן ה-28 נפצע בידו וברגלו מירי ופונה אל יחידת הטראומה בעין כרם במצב בינוני. בבית החולים ביקר אותו ראש הממשלה, בנימין נתניהו שסיפר, "ביקרתי הערב בבית החולים את שוטר היס״מ שנפצע אתמול בפיגוע בירושלים, עולה חדש שסיפר לי שהוא רק מחכה לחזור כמה שיותר מהר ליחידה כדי להמשיך לשרת את עם ישראל ואזרחי ישראל. אני מצדיע לו. רפואה שלמה בשם כולנו".

פרופ׳ אירי ליברגל, מנהל מערך האורטופדיה בהדסה, מסר כי ס׳ משתחרר לאחר שנותח בהצלחה בידו וברגלו ועוד צפויים לו טיפולים בהמשך.

ס׳ ביקש למסור עם צאתו תודה גדולה לצוות הרופאים והאחיות, כולל הפינוי של מד"א והטיפול הראשוני בשטח ואז הטיפול המהיר והיעיל בטראומה בהדסה ולכל המנתחים והמטפלים המסורים בבית החולים. עוד מסר כי הוא כבר מחכה לחזור ליחידה, ומתכוון להחלים ולהתחזק במהרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר