היזהרו מזיופים

הרבנות מזהירה מזיופי כשרות במותג הוודקה של דונלד טראמפ

המחלקה להונאה בכשרות ברבנות הראשית יוצאת באזהרה מפני זיופי כשרות במותג הוודקה של נשיא ארצות הברית הנבחר, שאף נושא את שמו - "טראמפ וודקה" (חדשות, עולם)

טראמפ ומותג הוודקה שלו (צילום: יחצ)

המחלקה להונאה בכשרות ברבנות הראשית יוצאת היום (רביעי) נגד מותג הוודקה של נשיא ארצות הברית הנבחר, דונלד טראמפ, שאף נושא את שמו - "טראמפ וודקה". בהודעה ששחררה היחידה נכתב כי עולה חשש לזיוף בחלק מהבקבוקים בכל הנוגע להצהרות הכשרות שעל הבקבוקים.

"מפניות שהתקבלו במשרדי היחידה הארצית להונאה בכשרות של הרבנות הראשית לישראל בנוגע למשקה הנושא את השם וודקה טרמפ המיוצר ע"י אוגוסט הרנס דיסטיילריס מגרמניה והמיובא ע"י פיקסל סחר 2009 בע"מ אשר מוצג ככשר בהשגחת בד"ץ איגוד רבנים בנשיאות הרב אשר יעקב ווסטהיים ובאישור הרבנות הראשית לישראל עלה חשש כי חלק מן הבקבוקים ברשת שיווק מסוימת סופקו ללא תעודת הכשר מתאימה ואף עלה חשש לזיוף בנוגע למס' בקבוקים." נמסר ממחלקת הכשרות של הרבנות.

"מבדיקה שנערכה ע"י היחידה הארצית לאכיפת הונאה בכשרות אל מול גוף נותן הכשרות, עלה כי לא ניתן אישור כשרות מטעם בד"ץ איגוד הרבנים למשקאות הנושאים את קוד הייצור L34211120 . (קוד הייצור המצ"ב הינו קוד ייצור אשר ניתן על סדרת בקבוקים מלפני כ- 4 שנים לערך)." הוסיפו.

הרבנות הראשית לישראל ביקשה להדגיש כי "הפרסום הנוכחי האוסר קליטת המשקה מתייחס אך ורק לקוד המצוין לעיל כך שאין חשש כשרותי לגבי שאר הבקבוקים המוצגים ככשרים באישור הרבנות הראשית לישראל בקודי ייצור אחרים"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר