סיפורו של המגוון

סיום מחזור ב' בשלוחה החרדית של בית הספר מעלה

ביום רביעי שעבר נערך טקס גמר, חלוקת תעודות והקרנת סרטים דוקומנטריים, פרי יצירתן של הבוגרות בפסטיבל היהודי בחנוכה שנערך כמידי שנה בסינמטק ירושלים (בארץ, שיווקי)

טקס גמר סיום מחזור ב' בבי"ס מעלה. אילסורטציה (צילום: שאטרסטוק)

בשנה החולפת למדו בשלוחה החרדית של 'מעלה' בנות ונשים יצירתיות ומוכשרות, אשר קנו כלים מקצועיים להפקת סרטים, צילום, בימוי, עריכה ותסריטאות.

בשבוע שעבר, נערך טקס הסיום בהתרגשות גדולה, בהנחיית מרלין וניג ובהשתתפות המיזם בירושלים והקרן החדשה – אשר תמכו בהפקת הסרטים התיעודיים.

הסרטים הקצרים (10-12 דק') הביאו שלל דמויות מורכבות ומעניינות אל המסך, תוך שהן מספרות את סיפורו של המגוון החרדי על כל סוגיו ומביאות ערך מוסף של אמונה, התמודדות, חזון, תפילה וחסד.

שלל דמויות מורכבות ומענייניות אל המסך. (יחצ)

הסרטים שהוקרנו הם 'הנדר' בבימויה של שירה בנטוב, 'הילדה עם החולצה הסגולה' בבימויה של רבקי רחימי, 'תאטרון זה לא משחק' בבימויה של מוריה חקק, 'לצחוק ברצינות' בבימויה של רבקה וינברג ו'חני' בבימויה של רותי נחום.

בטקס ברכו את הבוגרות ואת השלוחה החרדית נטע אריאל, מנהלת בית הספר 'מעלה', הרב מרדכי ורדי, ראש מגמת תסריטאות ומי שליווה את פרויקט הסרטים, הגב' דורית ענבר, מנכ"לית הקרן החדשה לקולנוע וטלויזיה ויורם הוניג, מנהל המיזם לקולנוע וטלויזיה.

תעודות הוענקו לבוגרות על ידי מנהלת בי"ס מעלה יחד עם רחל אליצור מנהלת השלוחה החרדית.

הדלקת נרות חגיגית של הרב גליס. (יחצ)

הדלקת נרות חגיגית נערכה עם תום הטקס על ידי הרב ישראל גליס.

ובעוד הבוגרות מתקשות להיפרד מהשלוחה החרדית שהיוותה עבורן בית שני, מקום השראה ליצירה ועשייה, בנות מחזור ג' כבר יוצאות לצלם ולתעד את יבול הסרטים של טקס הגמר הבא.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר