הסנהדרין מציע: שליט לא יוחזר? האסירים ייהרגו

אם יוּצא גלעד שליט, חלילה, להורג או לא יוחזר בשלום - יוּצאו אסירים באופן מיידי להורג – כך קובע בית הדין של ארגון "הסנהדרין" (בארץ)

יוסי הר-מור | כיכר השבת |
חלק מחברי ה"סנהדרין". (פלאש 90)

"(אם) יוּצא גלעד שליט, חלילה, להורג או לא יוחזר בשלום - יוּצאו אסירים באופן מיידי להורג" – כך קובע בית הדין של ארגון "הסנהדרין" בפסיקה שהוא מפרסם הבוקר (ג'), על רקע המשא ומתן לשחרור החייל החטוף. הרבנים ממליצים אף לחטוף לשם כך אישים בכירים פלסטינים – "כולל שרים, ראשי ממשלה וכל מי שמזוהה עם מנהיגות האויב" - ומסבירים: "כדי למנוע קריסה, הכרוכה חלילה בשואה נוספת, יש להימנע מעסקת שליט גם במחיר חייו, ומאידך לנקוט בכל האמצעים להצלתו המידית, תוך שימוש בחיי מחבלים רוצחים שבידינו כבני ערובה", כך חושף העיתונאי קובי נחשוני מאתר Ynet.

על פי קביעת הארגון "עסקות שחרור שבויים מפלצתיות, כמו עסקת טננבאום ועסקת קונטאר בהם הוחזרו גוויות תמורת שחרור המוני רוצחים, הם תמרורי דרך במסלול הכניעה. הגורמים המרכזיים שמקדמים את התהליכים הללו הם פוליטיקאים, אקדמאים ואנשי תקשורת, תנועת שלום עכשיו ויחצ"נים המקבלים ממון עתק ממדינות זרות ועוינות בתמורה לשירותי בגידה בזויים".

הארגון טוען כי החלטות משמעותיות שקיבלה הממשלה הכוללות הסכמה לשחרר מחבלים תמורת שליט והקפאת הבניה, הן מנוגדות לאושיות הקיום של מדינת ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר