ממשיכים להתגלגל

מגורשי גוש-קטיף יתרמו לאיזון הדמוגרפי בנצרת

נציגי משרד הביטחון וח"כים דתיים נפגשו עם ראש עיריית נצרת-עילית, המודאג מהשתלטות הערבים על העיר היהודית ודנו בדרכים לעצירת התופעה. ח"כ אורי אריאל אריאל שטח בפני המשתתפים מספר אפשרויות לעידוד ההגירה לעיר, כגון הבאת גרעינים של משפחות ממגורשי גוש-קטיף (פוליטי-מדיני)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)
ביוזמת ח"כ אורי אריאל, נערכה היום בבוקר פגישה בין מספר גורמים כדי להירתם לטובת נצרת עילית.

פגישות בשעה 6 וחצי בבוקר אינן חיזיון נפוץ בשירות הציבורי, ועדיין פגישה כזו בדיוק, בהובלת ח"כ אורי אריאל (האיחוד הלאומי), התקיימה היום בבוקר בביתו של שמעון גפסו, ראש העיר של נצרת עילית.

"שעת הפגישה הייתה בהחלט חלק מהמסר", אומר ח"כ אריאל. "נצרת עילית זקוקה בדחיפות לכוחות חדשים שיעזרו לה להתמודד מול זליגת הערבים אליה מנצרת תחתית, ופגישה זו עוזרת להניע את הגלגלים קדימה".

חוץ מח"כ אריאל ומראש העיר, השתתפו בפגישה גם סמנכ"ל משרד הביטחון בצלאל טרייבר, מנכ"ל רשות הנמלים יפתח רון-טל ואנשי משרדיהם.

ח"כ אריאל שטח בפני המשתתפים מספר אפשרויות לעידוד ההגירה לעיר, כגון העברת בית-הספר הטכני של חיל האוויר לאזור, פתיחת מכינה קדם צבאית, הבאת גרעינים של משפחות ממגורשי גוש קטיף וכן אפשרות לפתיחת מוסד שיקומי לנוער במצוקה.

ראש העיר גפסו הבטיח להירתם למשימה ודאג להבהיר שהוא רואה את הנושא כבעל חשיבות עליונה. הישיבה ננעלה בסיור בעיר, בו הראה ראש העיר לאורחיו את נקודות החיכוך עם הערבים ומקומות מומלצים לשיכון מוסדות החינוך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר