ראיון מצמרר

אלמנת הקדוש: "בטוחה שיזעזע את כיסא הכבוד"

אלמנתו של הרב מאיר-אבשלום חי הי"ד שנרצח בסוף השבוע שעבר בפיגוע הירי בשומרון, מדברת לראשונה. היא מאשרת את הסיפור המדהים שנחשף בכיכר השבת על המוות הקליני שחווה לפני 12 שנה, ומסבירה כיצד היא מתמודדת עם הכאב הצורב והאובדן (חדשות)

אברהם הלוי | כיכר השבת |
מקום קבורת הקדוש (צילום: פלאש 90)

הסיפור המדהים על הרב מאיר-אבשלום חי הי"ד, שנרצח בסוף השבוע שעבר בשומרון ונחשף בכיכר השבת, מקבל אתמול אישור מאלמנתו, הגב' אלישבע חי.

בראיון למהדורה המרכזית עם מרדכי לביא אתמול ברדיו קול חי, סיפרה הגב' חי: "לפני 12 שנה הוא נפצע בתאונת דרכים. הוא לא נפצע קשה. פיזית, היה לו זעזוע בגזע המוח. גם אז, ערבי פגע בו, ואז הוא איבד את ההכרה. בזמן של אובדן ההכרה הוא חווה מה שמכונה מוות קליני.

"הוא סיפר לי רק אחרי שנתיים, שהוא ראה את עצמו שוכב על הכביש. היה לו מאוד טוב, הוא הרגיש שהוא הולך למקום אחר. שאלו אותו: 'אתה רוצה לבוא איתנו?', הוא אמר 'כן', אבל אחרי זמן הוא אמר 'יהיה צער גדול למשפחה שלי'. הוא ביקש לחזור. אני ידעתי עד החלק הזה את הסיפור. לא ברור לי למה. הרבה מאוד מכרים ותלמידות שלי שמעו את הסיפור בשלמותו. אני לא.

"המשך הסיפור הוא שהוא ביקש לחזור ל-12 שנה לעולם. בז' טבת עברו 12 שנה. בדיוק".

בכאב, מספרת האלמנה על ימיו האחרונים בעלמא דין. "בשבוע שעבר הוא אמר לבן שלנו, אליסף. יש תהילים עם פרוש 'יסוד מלכות', אני אולי אוציא יום אחד משניות עם פרוש 'יסוד מלכות', שכל ילד יוכל לפתוח וללמוד".

ומניין היא שואבת את הכוחות להתמודד, למרות האסון הכבד? "ככה חיינו, זה תוצאה של חיים לצידו של מאיר".

את הסיפור הביא לרדיו "קול חי" הכתב עוזאל ותיק.

סיקור מיוחד מהלוויתו של הרב מאיר-אבשלום חי הי"ד

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר