בחזרה לזירה. וידאו

האבא הרים את ידיו ואמר: "לא יודע איפה הילדה שלי"

יומיים לאחר שנחמן אנשין מירושלים רצח את בתו התינוקת, המשטרה ביצעה שיחזר בזירה, באמצעות השכן ועד הראייה הראשון - יעקב פחה. בקול נשנק ובעיניים דומעות, שחזר פחה את האירוע, מול מצלמת ´כיכר השבת´: "האבא הכחיש כל קשר למעשה. הוא לא הבין מה שהוא עשה". צפו בוידאו ותמונות (בארץ)

מנחם כץ | כיכר השבת |
השחזור, היום (צילום: שמואל חן, כיכר השבת)

יומיים לאחר שנחמן אנשין מירושלים רצח את בתו התינוקת, המשטרה ביצעה שיחזר בזירה, באמצעות השכן ועד הראייה הראשון - יעקב פחה.

בקול נשנק ובעיניים דומעות, שחזר פחה את האירוע: "ביום חמישי בשעה 23:30 הגענו לכאן, למקום הזה, ושמענו את האישה זועקת לעזרה. עליתי למעלה וראיתי שוטרים מאחורי הדלת. היא אמרה לנו מהיכן אפשר להיכנס ודרך המרפסת הצלחנו להשתלט על הבית.

"שברנו את החלונות", ממשיך פחה לשחזר, "נכנסו פנימה ודילגנו מעל הזוועות. פתחנו את הדלת פלדלת כדי שהמשטרה תוכל להיכנס למקום. במקביל, מד"א החל מיד בטיפול בילדה וביצע בה החייאה".

וכאן, הם נתקלו לפתע באב. "האבא הכחיש כל קשר למעשה. הוא לא הבין מה שהוא עשה. שאלנו אותו איפה הילדה. הוא הרים את ידיו ואמר שהוא לא יודע. לא יודע על מה אנחנו מדברים".

הבוקר, הביע ראש-הממשלה זעזוע כבד מרצח הילדה. בפתח ישיבת הממשלה הוא אמר כי הורה על הקמת צוות שרים בהשתתפות שר המשפטים, השר לבטחון-פנים ושר הרווחה, כדי "לבחון צעדים נוספים שעלינו לקיים כדי להבטיח את בטחונם של הילדים".

צילומים: שמואל חן, כיכר השבת

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר