תאומים מראש-העין נקראו על שמם של שלוחי חב"ד במומביי

אחרי הפיגוע בבית-חב"ד התפללה שליחת חב"ד בראש-העין לחבוק תאומים שתקרא להם על-שם זוג השלוחים. השם שמע לתפילתה. צפו (בארץ)

מנחם כץ | כיכר השבת |

הרבה דמעות ירדו אתמול (שלישי) מעיניי המשתתפים בברית-מילה מרגשת במיוחד שנערכה בכפר-חב"ד, כשהוקרא בקול-רם שמו של הנימול: גבריאל-נח.

מאחורי הברית הצנועה, מסתתר סיפור מעניין.

לפני שנה וחודשיים, מחבלים מרצחים פגעו בבית-חב"ד במומביי שבהודו ורצחו חמישה בני-אדם, בתוכם את שלוחי חב"ד הרב גבריאל-נח ורעייתו רבקה הולצברג הי"ד.

למרות הכאב העצום, היו כאלה שהחליטו להגביר את העשייה. כאלה הם בני-הזוג הרב אביגד ורעייתו נחמי עקיבא, שלוחי חב"ד בראש-העין.

"רעייתי כל הזמן חיפשה לעשות עוד ועוד פעולות טובות לעילוי-נשמתם של בני-הזוג הולצברג", מספר הרב עקיבא.

הזוג עקיבא יצא לשליחות לפני חמש שנים, בתשס"ה. "אשתי לקחה את האירוע בצורה אישית, ולכן הייתה כל הזמן במרתון של עשייה לעילוי-נשמת השלוחים".

לכינוס השלוחות העולמי בשנה שעברה - בו משתתפות אלפי שלוחות חב"ד מרחבי העולם, נסעה גם הגב' עקיבא. בסיום הכינוס, למשתתפות חולק שי: תמונת בני-הזוג הולצברג.

כשחזרה לביתה, היא תלתה במרכז הבית את תמונת השלוחים. "היא ניגשה לתמונה ואמרה: המחבלים רצו לגדוע חיים של שליחות, אני רוצה להוסיף חיים של שליחות", מספר הרב עקיבא. "היא ביקשה תאומים - שתוכל לקרוא להם על שמם של הקדושים".

השם שמע לתפילת השליחה. בשבוע שעבר זכו הזוג עקיבא לחבוק תאומים, בריאים ושלמים. "כל ההליך, ב"ה, היה ממש ניסי ומעל דרך הטבע", מספר הרב עקיבא.

הסנדק בברית, היה הרב שמעון רוזנברג - אביה של השליחה הולצברג הי"ד.

"כשהזמנתי אותו לברית בשבוע שעבר וסיפרתי לו את הסיפור, הוא ממש התרגש".

זוג התאומים, מצטרפים לכמעט 800 תינוקות שנקראו על-שם של השלוחים. אולם מדובר בתאומים הראשונים שזוכים להיקרא על-שמם של השלוחים הקדושים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר