נתניהו בישיבת הממשלה: "המאבק באנטישמיות, חיוני מאי פעם"

ראש-הממשלה ייחד את דבריו בפתח ישיבת הממשלה לאנטישמיות החוגגת בעולם: "המאבק באנטישמיות, חיוני מאי פעם". תמליל (בארץ)

מנחם כץ | כיכר השבת |
נתניהו, היום (פלאש 90)

לקראת יום השנה הבינלאומי לשואה, ויום המאבק באנטישמיות, ייחד ראש-הממשלה בנימין נתניהו את דבריו ליום זה, בפתח ישיבת הממשלה.

"המאבק באנטישמיות, חיוני מאי פעם", אמר ראש-הממשלה, "משום שיש התגברות משמעותית בביטויי האנטישמיות מאז מבצע עופרת יצוקה. האנטישמיות הזאת מהולה בכיוון חדש - והוא ניסיון למנוע ממדינת היהודים את הזכות להגנה עצמית.

"אנחנו מאתרים שלושה סוגים של מדינות. סוג ראשון זה מדינות שמתייצבות בגאון, בתקיפות ובבהירות נגד האנטישמיות – ארה"ב, קנדה, גרמניה, צרפת ומדינות רבות אחרות.

"סוג שני - מדינות שמאפשרות אנטישמיות ואפילו מובילות אנטישמיות מידתית. כמובן הדוגמה המובהקת לכך היא איראן, שבראשה עומד מכחיש השואה ומטפחת אנטישמיות לכל עבר. אני חושב שזה לא מקרי שלאחרונה חולל בית כנסת דווקא בקראקס, וונצואלה. יש קבוצה של מדינות שמאפשרות ומובילות אנטישמיות ברמה של מדיניות הממשלה.

"בתווך יש הרבה מדינות אחרות שאינן עושות מספיק ולא פחות גרוע בשם חופש הביטוי מאפשרות ביטויים בלתי נסבלים של אנטישמיות, בלי להוקיע אותם. מצד אחד הן מגנות על חופש הביטוי - ומונעות מעצמן את חופש הביטוי שיש לכל ממשלה, בכל חברה, לגנות תופעות פסולות.

"אנחנו לא מתבלבלים בנושא הזה. אנחנו מגנים ומוקיעים אנטישמיות בכל מקום. אנחנו נקים היום בממשלה צוות מיוחד על מנת לחזק את המאבק נגד האנטישמיות, ולעזור ולעודד את אלה מבעלי בריתנו בעולם והמדינות ההגונות בעולם שמגויסות למאבק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר