ראיון סוער

שר החינוך בנט: "נלחמים נגדי כי רוצים למחוק את הזהות היהודית" • צפו

מאשים את ערוץ 10; מכריז כי לא יפגש עם פעילי 'הפורום החילוני' ומבטיח להמשיך בהנחלת יהדות גם בבתי הספר החילוניים - שר החינוך נפתלי בנט בראיון נפיץ על סערת ה'הדתה' (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הראיון הסוער (צילום: באדיבות ערוץ 10)

שר החינוך נפתלי בנט העניק אמש (שלישי) לערוץ 10 ריאיון נפיץ שעסק בין היתר בסערת ה'הדתה' במערכת החינוך בישראל.

"יש קמפיין מכוון כדי להכניס אותי למגננה בגלל שאני נחוש שכל ילד במדינת ישראל יידע מי זה משה רבנו", אמר יו"ר 'הבית היהודי' למגיש נדב איל. "המשפחה שלי נרצחה בשואה בגלל שהם יהודים. אלפי שנים אנחנו מקיימים את העם. מה קרה שיידעו קצת יהדות?".

בנט הוסיף בדבריו בתכנית 'לונדון את קירשנבאום': "יש פה קבוצה של אנשים שרוצים למחוק את הזהות היהודית מעל פני האדמה, רוצים שפה יהיה שבדיה. לא רוצים שיהיו קידוש וקבלת שבת. התוצאה היא שיש גנים בתל אביב שלא רוצים קבלת שבת ביום שישי. זו התוצאה שאנחנו רוצים?".

במהלך הריאיון בנט אף האשים את ערוץ 10 בשיתוף פעולה עם 'הפורום החילוני' בקמפיין להרס היהדות: "תפסיקו את המלחמה הזאת על קצת יהדות וקצת ציונות. חיוני שכל ילד במדינת ישראל יקבל מטען יהודי וציוני עשיר יידע מה זה סידור, מה זה סליחות. לא תהיה כפייה דתית. לא אאפשר את זה ואני מתנגד לזה ברמה עקרונית".

לדבריו, "יצאו בקמפיין נגדי שחלילה אני לא מאשים את הדתיים מספיק ברצח רבין. 2000 שנה האשימו את היהודים ברצח ישו, זו בדיוק ההשוואה". לסיום הוא הכריז, כי לא יסכים אפילו להיפגש עם אנשי הפורום החילוני הנאבקים בו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר