מודיעין:

קבלנים עבדו בשבת, העירייה לא עשתה דבר

פרסום ראשון: בעיצומה של השבת החולפת, נערכו עבודות בנייה אינטנסיביות בפארק ענבה שבמודיעין, לעיניו של פקח עירוני. תושבי העיר זועמים: הסטטוס קוו הופר, העירייה מחללת את השבת בפרהסיה רק כדי לעמוד בלוח הזמנים שנקבע לה לסיום העבודות בפארק (חדשות)

דוד כהן | כיכר השבת |

האם תאריך היעד שנקבע לפתיחת פארק ענבה במודיעין מכניס ללחץ את המעורבים בבנייה, תוך כדי חילולה של השבת הקדושה ורמיסת חומות השבת בעיר, ועוד בפרהסיה?

אם לשפוט לפי מה שאירע בפארק בשבת בבוקר, כנראה שהתשובה חיובית.

תושב מודיעין המתגורר סמוך לפארק הבחין בשעות הבוקר כי אחד הקבלנים, כנראה קבלן האיטום, הגיע למקום כשהוא מלווה במספר פועלים שהחלו בעבודתם ואף הבעירו אש במקום. בעקבות פניית אחד התושבים הגיע למקום, כעבור שעות אחדות, פקח עירוני שהביט בחוסר עניין במתרחש ולא נקף אצבע.

בקרב תושבי המקום הובע זעזוע עמוק מרמיסת כבוד השבת. "לא נעבור על-כך בשתיקה", אמר אחד התושבים לכתב 'כיכר השבת'. "נעשה הכל עכדי מנת לשמור על הסטטוס קוו בעיר, לאור המרקם העדין הקיים בעיר.

מדוברות עיריית מודיעין, מכבים-רעות נמסר בתגובה: "תלונת התושב התקבלה במוקד העירוני בשעה 11 וחצי בבוקר לערך, ומספר דקות לאחר מכן הגיע למקום מפקח עירוני. בשלב הראשון ביקש המפקח להפסיק את כל העבודות המהוות מטרד לתושבים ובכללם הבערת אש במקום. לאחר מכן הופסקו כל העבודות במקום. מדובר בקבלן המבצע עבודות בפארק, והמקרה הועבר לידי החברה הכלכלית האחראית על פיתוחו. מנכ"ל החברה הכלכלית דורון ברק והמפקח על הפרויקט הבהירו לקבלן שהוא עבד בניגוד להנחיות העבודה בשטח. מחלקת הפיקוח קנסה את הקבלן, נשלח אליו מכתב התרעה חמור והוא ננזף. הובהר לו כי במידה ותהיה חריגה נוספת יינקטו נגדו צעדים נוספים. עם זאת מציינים בחברה הכלכלית כי שטח הפארק הוא אתר בנייה ועדיין לא פתוח לרווחת התושבים

פארק ענבה הוא הפארק המרכזי בעיר מודיעין מכבים רעות. הוא נקרא כך על שם נחל ענבה המתחיל את זרימתו בשטחו של הפארק.

בפארק יש מתקני שעשועים, אמפיתיאטרון, טיילת ואגם מלאכותי. שדרות החשמונאים, השדרה המרכזית של מודיעין עוברת לידו. מסילת הרכבת שמובילה אל תחנת מודיעין מרכז עוברת דרכו בטרם היא נכנסת למנהרה המובילה לתחנת הרכבת מודיעין מרכז. הפארק עדיין בבנייה, אולם הכניסה אליו חופשית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר