אבא, רוצח

בית-המשפט: אנשין לא שפוי; התיק הפלילי ייסגר

תיק סגור: בית-המשפט המחוזי בירושלים קבע היום נחרצות כי נחמן אנשין, הנאשם ברצח בתו התינוקת פרומה בת השמונה חודשים, לא היה אחראי למעשיו. לפי הסיכום שהושג עם עורך דינו, התיק הפלילי ייסגר ונחמן אנשין יישלח לאשפוז בבית-חולים פסיכיאטרי. דיווח (חדשות, בארץ)

מנחם שוורץ | כיכר השבת |
נחמן אנשין מובא להארכת מעצר (פלאש 90)

בית-המשפט המחוזי בירושלים קבע היום נחרצות כי נחמן אנשין, הנאשם ברצח בתו התינוקת פרומה בת השמונה חודשים, לא היה אחראי למעשיו. פסיקת בית המשפט באה לאחר שהפסיכיאטר המחוזי ערך אבחון מקיף לנחמן אנשין.

בית-המשפט קבע כי אנשין אכן רצח את בתו, אך הורה על סגירת התיק הפלילי נגדו. נחמן אנשין צפוי להישלח לאישפוז בבית-חולים פסיכיאטרי.

פרקליטו של נחמן אנשין, עורך הדין אבי לביא, הביע שביעות רצון מהסיכום שהושג. לדבריו, הפסיכיאטר קבע חד משמעית כי נחמן אנשין לא היה אחראי למעשיו בעת הרצח, ולכן אין להאשים אותו.

השופטים יעקב צבן, מרים מזרחי ורפי כרמל קיבלו את הסכמת הצדדים.

עדי ראייה סיפרו על מה שהתרחש באותו ליל אימים: "ביום חמישי בשעה 23:30 הגענו לכאן, למקום הזה, ושמענו את האישה זועקת לעזרה. עליתי למעלה וראיתי שוטרים מאחורי הדלת. היא אמרה לנו מהיכן אפשר להיכנס ודרך המרפסת הצלחנו להשתלט על הבית.

"שברנו את החלונות", ממשיך פחה לשחזר, "נכנסו פנימה ודילגנו מעל הזוועות. פתחנו את הדלת פלדלת כדי שהמשטרה תוכל להיכנס למקום. במקביל, מד"א החל מיד בטיפול בילדה וביצע בה החייאה".

וכאן, הם נתקלו לפתע באב. "האבא הכחיש כל קשר למעשה. הוא לא הבין מה שהוא עשה. שאלנו אותו איפה הילדה. הוא הרים את ידיו ואמר שהוא לא יודע. לא יודע על מה אנחנו מדברים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר