הנהג הסגיר עצמו

פיגוע? אישה נדרסה למוות בכניסה לחוות גלעד שבשומרון

אישה נדרסה למוות, ככל הנראה בפיגוע שאירע הלילה בכניסה לישוב חוות גלעד שבשומרון. כוחות ההצלה שהגיעו לזירה, ביצעו בה החייאה, אך ללא הועיל • החשוד כמחבל הסגיר את עצמו (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ה' באלול תשע"ח | 16.08.18
זירת הפיגוע (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

אישה נרצחה הלילה (חמישי), ככל הנראה בפיגוע דריסה שאירע בכניסה לישוב חוות גלעד שבשומרון.

כוחות הצלה שהגיעו לזירה, ערכו החייאה על הצעירה הפצועה, אך תוך זמן קצר נאלצו לקבוע את מותה.

יהודה הס, ראש סניף איחוד הצלה בשומרון, מתאר: "החובשים שהיו בסמיכות למקום התחילו בפעולות החייאה על צעירה שסבלה מפגיעת ראש קשה. למרבה הצער בתום מאמצי החייאה נאלצו את מותה בזירה. עקב אופי האירוע הציר נחסם לתנועה".

חובש בכיר על אופנוע מד"א, דותן מעצרי, ופראמדיק מד"א, בועז מלכה, הוסיפו: "כשהגענו למקום הבחנו בצומת המוארת בכביש 60 סמוך לחוות גלעד, באשה בשנות ה 40 ששכבה בתעלה בצד הדרך, היא הייתה מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה וסבלה מפגיעה רב מערכתית, הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו בדיקות רפואיות, מצבה היה קריטי ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".

(צילום: רועי חדי, דוברות מועצת שומרון)

תחילה הצליח הפלסטיני שנהג ברכב הדורס, להימלט מהמקום, ונערכו סריקות אחריו על ידי כוחות צה"ל, שהקימו מחסומים בגזרה ובכניסה לשכם.

החשד היה, כי הנהג נמלט לאזור הכפר ג'ית, ובשל כך ערכו החיילים בידוקים לכל הרכבים הפלסטינים בכבישי האזור. בהמשך, כך לפי דיווחים מהשטח, הנהג הסגיר עצמו לכוחות הביטחון הפלסטינים.

לדברי הנהג, בחקירתו ברשות הפלסטינית, הוא נמלט מהמקום מחשש שהמתנחלים או החיילים יפגעו בו, לאחר שיחשבו שהתכוון לפגוע באישה כמעשה טרור.

יצוין, כי אירוע קשה זה התרחש באזור בו בוצע בעבר פיגוע הירי הקטלני, שהרב רזיאל שבח הי"ד מצא בו את מותו.

מדוברות איחוד הצלה -מחוז יו"ש נמסר: "מתנדבי איחוד הצלה סניף שומרון בהחייאה על צעירה שנדרסה בסמוך לחוות גלעד. בשלב זה מצבה מוגדר אנוש".

במד"א עדכנו: "בשעה 21:32 התקבל דיווח על הולכת רגל שנפגעה מרכב סמוך לחוות גלעד שבשומרון. מדיווח ראשוני, חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי לצעירה בשנות ה-20 במצב קשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר