"הם לא יכלו לדבר"

לראשונה מהפיגוע בעפרה: עמיחי ביקר את רעייתו שירה

עמיחי איש-רן נכנס על כסא גלגלים לבקר את רעייתו, שירה, שהתעוררה לראשונה. הרופאים, עדיין נאבקים על חייו של בנם, שיולד בעקבות הפיגוע בעפרה. אביה של שירה: "חייה ניצלו" (אקטואליה)

הוריה של שירה (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

שירה איש-רן התעוררה אחר הצהריים (שלישי) - לראשונה מאז פיגוע הירי בעפרה - בחדרה במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים 'שערי צדק' בירושלים, וזכתה לביקור מרגש של בעלה, עמיחי, כשהוא על כסא גלגלים.

שירה, נפצעה באורח אנוש בפיגוע, ורק אחה"צ התעוררה. בעלה עמיחי, שנפצע באורח קל, הוכנס לבקרה כשהוא על כסא גלגלים ומחזיק זר פרחים. יצוין כי זו הפעם הראשונה שהם נפגשו מאז הפיגוע ביום ראשון.

בנתיים, הרופאים בבית החולים ממשיכים להיאבק על חייו של בנם התינוק, שיולד בעקבות הפיגוע.

זירת הפיגוע בעפרה (צילום: Ofer Meir/Flash90)

אביה של שירה, חיים סילברשטיין, סיפר: "שירה התעוררה לפני כמה דקות וזאת הפעם ראשונה שהם נפגשו כשהיא בהכרה. הם החזיקו ידיים וחייכו אבל לא יכלו לדבר. אין לנו מילים לתאר את השמחה, הזו למרות שמצבה עדיין קשה. אבל חייה ניצלו ואנחנו מברכים על הנס הזה".

ניצולות הפיגוע משחזרות (צילום: משי בן עמי, ynet.)

סילברשטיין הוסיף ואמר כי "המצב של התינוק לא השתנה מאז אתמול. החיים שלו עדיין בסכנה והוא נאבק עליהם. זה תינוק קטן שנולד בטרם עת עם טראומה מאוד גדולה. הוא התחיל את החיים שלו במצב קשה ביותר ואנחנו מתפללים שהוא ישרוד.

"שירה ניסתה לדובב אותנו לגבי התינוק אבל אנחנו לא רוצים לתת לה להתרגש יותר מדי. אנחנו מתייעצים עם פסיכולוגים ועובדים סוציאליים. מקווים שנדע איך להתמודד עם המצב הקשה הזה".

ליאורה סילברשטיין, אמה של שירה, הוסיפה כי "הרופאים אומרים שהמצב של התינוק קריטי וצריך להתפלל הרבה. שירה פתחה את העיניים שלה ומנסה לדבר. קשה לה כי יש לה צינורות אבל היא מתקשרת ומבקשת שנבוא, מחזיקה לנו את הידיים, בוכה ומחייכת. תודה לעם ישראל שלא מפסיק להתעניין, אנחנו מוקפים באנשים פה".

בנתיים, כוחות הביטחון ממשיכים במצוד אחר המחבלים מהפיגוע, בו נפצעו מלבד בני משפחת איש-רן, עוד חמישה אנשים, בהם אחד באורח בינוני.

הפלסטינים דיווחו כי כוחות גדולים של צה"ל פעלו הלילה ברמאללה במסגרת המצוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר