הר חברון

הערבים חיבלו בצינורות, היהודים ללא מים

עשרות משפחות המתגוררות בהר חברון הופתעו הבוקר לגלות כי אין להם מים. הסיבה: גנבי המים הערבים, חיבלו בצינורות ופוצצו אותם • צפו בתיעוד מזרקות המים לגובה רב (בארץ)

(צילום: דוברות המועצה)

עשרות משפחות בהר חברון התעוררו הבוקר (רביעי) וגילו שאין להן מים בברזים בעקבות חבלות מכוונת בצינור המים הראשי.

מהמועצה מקומית נמסר, כי היא מטפלת במתן מענה לבעיית המים, וכי כלל הגורמים במועצה עסוקים בנושא לצד הצבא, משטרה, וחברות מקורות.

"בעיית גניבות המים בקיץ זה עולה מדרגה בעקבות התיאומים הרבים מול חברת מקורות נעשית על ידם עבודת אכיפה רצינית מה שהביא לפעולת החבלה הבוקר על ידי הערבים", נמסר מדוברות המועצה.

"אנו פועלים במקביל למתן מענה לטווח הקצר על ידי הצבא משטרה ומקורות וכן כלי התקשורת ובמקביל ללחץ על מקבלי ההחלטות לזירוז הטיפול בתשתיות מים איכותיות כפי שזכאי להם כל תושב במדינת ישראל".

יוחאי דמרי, ראש המועצה הוסיף: "מה כבר ביקשנו? לא ייתכן מצב שבו אזרחי ישראל, המשלמים למדינה מיסים כשורה ממשיכים לסבול מטרור מים בעוד הגנבים ממשיכים ליהנות מאספקה תקינה של מים באין מפריע. אני דורש באופן מיידי להגביר את האכיפה ולתפוס את הפורעים. לצד זה יש לתקן את העונשים המושתים על הגנבים וליצור הרתעה חזקה".

"במקביל על מדינת ישראל להגביר את קצב העבודה להקמת תשתית מים ראויה כמו בכל מקום בארץ לה זכאים אזרחים במדינה מתוקנת. הגיע הזמן שהר חברון תפסיק להיות החצר האחורית של מדינת ישראל בכל הקשור לטיפול בתשתיות אלמנטריות כמו מים, חשמל ועוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר