צפו

האב השכול מתגעגע: כבר לא יגיע בחמישי הביתה

אחד עשר חודשים לאחר שנרצח בפיגוע בגבעת אסף, אביו של סמל ראשון יובל מור-יוסף הי"ד הספיד וסיפר על הרגע הכי קשה שהיה לו - דווקא בחג שמחת תורה אז נזכר במנהג בנו (חדשות)

(צילום: נצח יהודה)

אחד עשר חודשים לאחר שנרצח בפיגוע בגבעת אסף, נערכה אזכרה לזכרו של סמל ראשון יובל מור-יוסף. יובל שירת בגדוד נצח יהודה בחטיבת כפיר ונרצח, יחד עם חברו סמל יוסף כהן ז"ל במהלך שמירה בתחנת האוטובוס בצומת הכניסה לגבעת אסף על ידי מחבל פלסטיני, שירד מרכב שעצר במקום, ירה ונמלט.

האזכרה נערכה בהשתתפות הרב הראשי דוד לאו, מפקד חטיבת כפיר אל"מ ערן אוליאל, מפקד גדוד נצח יהודה סא"ל ניתאי עוקשי, מנכ"ל עמותת נצח יהודה - יוסי לוי, רבני העמותה - הרב יצחק בר חיים, חבריו ומשפחתו של יובל.

אביו של יובל הי"ד, מוטי מור יוסף, שיתף את הציבור בכאבו, "אבא שמאבד את בנו, איך אפשר לסכם דבר כזה? הרגעים הכי קשים שאנחנו חווים אותם, הם ימי חמישי שהוא לא מגיע הביתה".

"הגאווה שהייתה לי כבר איננה על הבקיאות של הבן בקריאת התורה, על מסירות הנפש שלו לחברים. אין יום שהוא לא קשה. אבל הרגע הכי קשה שהיה לי השנה היה בשמחת תורה, כשמסיימים את הסבב של העליות לתורה יובל תמיד היה נשאר אחרון, הוא היה קורא לכל הילדים הקטנים, לוקח אותם, פורס עליהם טלית ומברך בשבילם את הברכות. הרגע הזה השנה היה לי קשה. ככה יובל נהג במשך 7 שנים מאז שהוא היה בן 13".

הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו נשא דברים: "יובל הי"ד מצא חן בעיני כל רואיו, כל מי שפגש בו ידע לתת מילה טובה או לסייע במה שצריך. מידותיו הטובות והמיוחדות של יובל הגיעו לידי ביטוי בכל ההתנהלות שלו גם בצבא וגם בבית תמיד דאג לסייע ולתת מעצמו לכל אחד ובפרט עם אחיותיו שהיה מסור אליהם בצורה מיוחדת ומעוררת הערצה. כבר אחד עשר חודשים שיובל אינו איתנו, אבל מעשיו הטובים ותרומתו לעם ישראל לא תישכח לעולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר