אחרי שנה וחצי

ארדן לביבי: מוכן להיות שגריר - בתנאי אחד

לאחר שחפץ בתיק התחבורה, השר לבטחון הפנים גלעד ארדן, מוכן לשקול את הצעתו של ראש הממשלה ולהתמנות לתפקיד שגריר ישראל בארה"ב, אך יש לו תנאי אחד לנתניהו (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Miriam Alster/FLASH90)

השר לבטחון הפנים היוצא גלעד ארדן ממפלגת הליכוד, שוקל ברצינות את הצעתו של ראש הממשלה - להתמנות לשגריר או באו:"ם או שגריר ישראל בארצות הברית.

בפגישה שקיים אמש (ראשון) עם נתניהו, הובהר לשר ארדן, כי הוא לא ימשיך במשרד לבטחון הפנים ואם הוא ירצה הוא יוכל להחליף את חברו למפלגה דני דנון - המכהן כשגריר ישראל באו"ם.

בנוסף, הוצע לו גם את שגריר ישראל בארצות הברית - לשנה וחצי, ולאחר שנה וחצי ייאלץ להתפטר לטובת נציג של כחול לבן (לפי ההסכם הקואליציוני בין כחול לבן להליכוד).

לפי הדיווח של יואב קרקובסקי, ב'כאן 11', ארדן רצה את התיק של סמוטריץ' - משרד התחבורה, אך לאחר שנתניהו הציע לו להיות שגריר, הוא מוכן לשקול את זה - בתנאי אחד.

התנאי של ארדן; שברגע שיחזור מארצות הברית לאחר שנה וחצי, נתניהו יתחייב למנות אותו לתפקיד שר החוץ. כי לפי ההסכם בין הליכוד וכחול לבן, שר החוץ יהיה בידי גבי אשכנזי והוא יכהן מטעמה בתפקיד. לאחר שנה וחצי אשכנזי יקבל את תיק הבטחון בו יחזיק גנץ עד לתחילת כהונתו כראש ממשלה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר