לאחר העינויים

עורך הדין החרדי חילט 2.5 מיליון מכספי הרשות הפלסטינית

מדינת ישראל חילטה כ-2.5 מיליון ש"ח מכספי המיסים של הרשות הפלסטינית לטובת פיצויי לפלסטינים ששיתפו פעולה עם ישראל ועונו באופן מחריד בידי הפלסטינים (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

מדינת ישראל חילטה כ-2.5 מיליון ש"ח מכספי המיסים של הרשות הפלסטינית לטובת פיצויי לפלסטינים ששיתפו פעולה עם ישראל ועונו בידי הפלסטינים.

כזכור, בפסק דין מטלטל של השופט משה דרורי, סגן נשיא בית המשפט המחוזי בירושלים, שניתן במחצית שנת 2017 נקבע, כי עשרות פלסטינים נחטפו בידי הרשות הפלסטינית משזו חשדה שהם פועלים לטובת ישראל. הם נכלאו ועונו עינויים קשים במתקני החקירות שלה. בפסק הדין שנפרש על פני יותר מ־1,800 עמודים קבע השופט דרורי שהרשות חבה באחריות נזיקית כלפי 52 התובעים.

עו"ד אריה ארבוס (מרים צחי)

סכום החילוט המדובר הינו בגין שלילת חירותם של שלושה ממשתפי הפעולה עם ישראל בלבד, ובימים אלו דן בית משפט המחוזי בשלל מרכיבי הפיצוי ליתר משתפי הפעולה עם ישראל, סכום שעשוי להגיע למאות מיליוני שקלים.

אבו מאזן מודיע על הפסקת התיאום הביטחוני (פלסטיני)

עו"ד אריה ארבוס וברק קדם ממשרד ארבוס קדם צור המייצג את התובעים מסרו: "אנו מברכים את מדינת ישראל על עיקול כספי הרשות הפלסטינית ומסירתם באמצעות ההוצאה לפועל לטובת מרשנו. מדובר בתחילתו של צדק היסטורי, על מעשיה המזעזעים של הרשות הפלסטינית ואנו מקווים כי בזמן הקרוב יפסוק בית המשפט פיצויים של מיליונים רבים גם בגינם של ראשי נזק נוספים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר