תעלומת הרצח

הבלוג המסתורי טוען: "בני הזוג כדורי נרצחו על ידי מחבל"

המשטרה חשפה היום תיעוד של אדם שהיה ליד זירת רצח בני הזוג כדורי, וביקשה את עזרת הציבור בזיהויו • בלוג מסתורי, שחשף פרטים שהפתיעו את המשטרה, טוען כי מדובר בפיגוע טרור (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
יהודה ותמר כדורי ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

קרוב לשנה וחצי, ואחרי שורת מעצרים - בהם קרוב משפחה של הנרצחים והעבריין החרדי אלי אריש, מפרסמת היום (שלישי) המשטרה תיעוד, שאולי יביא לפריצת דרך בחקירת רצח בני הזוג כדורי.

הרצח של בני הזוג, יהודה ותמר, זעזע את ירושלים. אחרי מספר ימים שלא ענו לטלפון, מצאו את גופותיהם על הרצפה ללא רוח חיים ועל גופם דקירות וסימני אלימות קשים.

היום, פרסמה המשטרה תיעוד ממצלמות האבטחה בו ניתן לראות אדם עטור זקן ולבוש קפוצ'ון, צועד באזור זירת הרצח. כאשר הוא מתקרב ליד המצלמה הוא מסתיר את פניו.

המשטרה ביקשה את עזרת הציבור בזיהוי האדם, אך בעל בלוג מסתורי, שפרסם באחרונה מספר פרטים שהפתיעו את המשטרה, טוען כי מדובר במחבל.

הסרטון עם האדם שהיה סמוך לזירת הרצח (צילום: דוברות המשטרה)

יוסי אלי חשף הערב בחדשות 13 כי "במשטרה שמו לב לבלוג מסתורי שהופיע לפני 3 חודשים, ובו פרטים שהחוקרים מאוד הופתעו שכותב הבלוג יודע. בין השאר הכותב, שזהותו לא ידועה, טוען שהרוצח הוא מחבל, למרות שבמשטרה מאמינים שמדובר במניע פלילי".

בבלוג הוא מספר כי הכיר את בני הזוג בצורה מאוד שטחית, בעיקר את יהודה, אותו היה רואה בבית הכנסת בשבתות ובחגים. "מספיק היה לי להתרשם מהענווה והמסירות והרצינות שלו בכך כדי להבין שמדובר באדם ירא שמיים וצדיק", כותב בעל הבלוג המסתורי.

הוא מציף שורה של שאלות קשות, ומסביר כי החליט לפתוח את הבלוג דווקא בימים אלו, מתוך חשש כי הקורונה תעצור לחלוטין את עיסוק המשטרה ברצח, שכבר אירע כאמור לפני כשנה וחצי.

בעל הבלוג מקשר בין הרצח של בני הזוג כדורי לניסיון הדקירה של הנערה הדר בצלאל, תושבת השכונה, יממה קודם לכן. "ברצח של הזוג כדורי נעשה שימוש בדקירות סכין, ממש כמו דקירתה של הנערה".

הוא ממשיך: "המרחק בין מקרה הדקירה של הנערה לבין מקום הירצחם של הזוג כדורי הוא פחות מ30 מטר אווירי. לא רק שהמקרים התרחשו באותו הרחוב, אלא גם ממש באותו חלק מצומצם של רחוב זה".

לדבריו, "כאדם בעל ניסיון בעולם המודיעין, אני יודע לומר שהסבירות ששני המקרים האלה לא קשורים היא נמוכה מאוד. בשפה המודיעינית, יש פה את שלושת ה”ממים” שמחברים בין שני המקרים האלה בצורה הדוקה: מקום, מועד, מכשיר (או מה). כשיש בין שני המקרים תבניות יסוד כל כך קשורות, שמצביעות על כך שהמקום של שתי זירות העבירה הוא צמוד כל כך, שהמועד של שתי התקיפות הוא סמוך כל כך, ושכלי התקיפה והמאפיינים של התקיפה הם דומים כל כך, אז קשה שלא להניח שהמקרים קשורים לחלוטין".

בהמשך הוא מטיל ספק: "האם אותו רוצח שהצליח לחדור לתוך דירה של בני זוג ולצאת משם ולא להיתפס, אחרי שהוא רצח באכזריות שני בני אדם בגירים, הוא אותו רוצח חובבן שדוקר נערה בת פחות מ16 ולא מצליח להרוג אותה?".

הוא מציף עוד סדרת שאלות: "האם מדובר בעצם בצירוף מקרים אכזרי? האם מדובר רק בגורל אכזר? האם יכול להיות שמדובר באותו רוצח שפל שעשה בכוונת מכוון את שני המקרים האלה בצורה שונה?".

אך כאמור, ולמרות אי אילו פרטים שהדהימו את חוקרי המשטרה שלא הבינו מהיכן המידע, כפי שחשף יוסי אלי בחדשות 13, במשטרה עדיין מעריכים כי מדובר ברצח על רקע פלילי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר