במידה ויהיו בחירות

המעסיקים לראש הממשלה נתניהו: "לא נוכל לשלם על יום שבתון נוסף"

ראשי התעשייה בישראל, שיגרו מכתב לנתניהו וגנץ וכתבו להם, כי במידה ויתקיימו בחירות בישראל, הם לא יוכלו לשלם לעובדיהם את יום השבתון המגיע להם לפי החוק (אקטואליה)

אילוסטרציה. בחירות (צילום: פלאש 90)

ראשי התעשייה בישראל, שיגרו הערב (ראשון), מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו וכתבו לו, כי במידה ויתקיימו בחירות בישראל, הם לא יוכלו לשלם לעובדיהם את יום השבתון המגיע להם לפי החוק.

נשיאות המעסיקים והעסקים בישראל, הכוללת את נשיא התאחדות התעשיינים,נשיא איגוד לשכות המסחר, מזכ"ל התאחדות חקלאי ישראל ונשיאת לשכת רואי החשבון, שיגרו כאמור מכתב לראש הממשלה נתניהו ולשר הביטחון בני גנץ.

במכתב הם התריעו כי הגיעו אליהם פניות רבות של מעסיקים שאין בכוונתם להשבית את הפעילות או לשלם שכר מוגדל במקרה של יום שבתון נוסף בבחירות, חמישי במספר בתוך שנתיים (4 בחירות ארציות ויום בחירות לרשויות המקומיות).

המכתב שנשלח

עוד הם כתבו: "המעסיקים הגיעו לקצה גבול יכולתם וסבלנותם לממן את כשלי המערכת הפוליטית בישראל. עליכם מוטלת כעת החובה להתעשת ולמנוע את מערכת הבחירות המיותרת ולבטל כליל את יום השבתון באמצעות תיקון החקיקה".

יצוין, כי מדובר על ארגון הגג הגדול ביותר של המעסיקים בישראל ומייצגת חברות המעסיקות כ-80% מהעובדים במגזר הפרטי. הנשיאות כוללת את התאחדות התעשיינים, איגוד לשכות המסחר, התאחדות חקלאי ישראל ולשכת רון החשבון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר