היום שאחרי

מקורבי האם: הפרקליטות אכזרית, התנהגה ברשעות

בסביבתה של "האם המרעיבה" תקפו בשישי את הסדר הטיעון שהושג: "אתה יודע מה זה בשביל אמא לא להיות ליד הילדים שלה? זה בלתי נתפס. זו גזירה ששום בן אדם, חרדי או חילוני, לא יכול לעמוד בה". וגם: טענות קשות כלפי אנשי בית-החולים, שחוללו את המהומה כולה (בארץ)

אברהם הלוי | כיכר השבת |
האם המרעיבה, אתמול (פלאש 90)

שעות ארוכות התנהלו המגעים לגיבוש עסקת טיעון בפרשת האם החשודה בהרעבת בנה. בחמישי הגיעה הפרשה אל סופה, כשהאם הסכימה לחתום על הסדר בבית-המשפט המחוזי בירושלים.

במסגרת העסקה, תודה האם ברוב המעשים בהם היא נאשמת - ולא תלך לכלא.

גם אחרי שנחתמה העסקה, קשה לומר שהאם מרוצה מההסדר שהושג, בעיקר לאור העובדה שהיא תוכל לראות את ילדיה אחת לשבוע בלבד.

גם בסביבתה של האם תקפו בסוף השבוע את הסדר הטיעון שהושג. הם כינו אותו "אכזרי וקשה", והסבירו כי הסיבה היחידה שחתמה עליו היתה הרצון לסיים את הסאגה הזאת שסחטה ממנה כוחות נפשיים רבים.

"אתה יודע מה זה בשביל אמא לא להיות ליד הילדים שלה? זה בלתי נתפס. זו גזירה ששום בן אדם, חרדי או חילוני, לא יכול לעמוד בה. האב עצמו שבור, וכל מה שנשאר לנו זה לסמוך על הקדוש ברוך הוא שיעזור לנו להתמודד עם זה", אמר קרוב משפחתה ל"ישראל היום".

עוד הסבירו קרובי משפחתה: "אם היתה נכנסת לכלא, היא היתה יושבת מקסימום כמה חודשים ספורים. כבר בכלל לא בטוח מה עדיף".

את עיקר הטענות מפנים מקורביה של האם לאנשי הפרקליטות וצוות בית-החולים, שנהגו כלפי האם ברשעות ובאכזריות. "ההתעקשות שלהם לעונש כבד היא בלתי מוסברת, אין בהם טיפת רחמים", אמרו.

האם, הגיעה בחמישי לבית-המשפט עם כסא גלגלים, מואשמת בהרעבת בנה.

עד לצהריים (חמישי) היא סירבה בכל תוקף לחתום על עסקת טיעון. לאחר לחץ כבד שהופעל עליה מצדם של עורכי-דינה ועסקנים חרדיים שמלווים אותה בשנה האחרונה, האם התקפלה וחתמה על העסקה.

"לא הרעבתי את בני", אמרה ודחתה את עסקת הטיעון בשתי ידיים. הסעיף הבעייתי, שגרם לאם בתחילה לא לחתום על העסקה, היה הרחקתם המיידית של ילדי האם ממנה. "זה לא בא בחשבון", אמרה האם.

בתוככי האולם פרצה מהומה. פרקליטיהם של שני הצדדים החלו מתווכחים והדיון עלה לטונים גבוהים.

בסופו של דבר, כאמור, הושגה פשרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר