מצבו קריטי

הבכיר הפלסטיני סאיב עריקאת חובר למכשיר אקמו

בכיר הרשות הפלסטינית, סאיב עריקאת, שאושפז ביחידה לטיפול נמרץ לחולי קורונה ב'הדסה עין כרם', חובר למכשיר אקמו. מבית החולים נמסר כי "מצבו קריטי, אך יציב" (חדשות)

(צילום: Flash90)

בכיר הרשות הפלסטינית, סאיב עריקאת, שאושפז בתחילת השבוע ביחידה לטיפול נמרץ לחולי קורונה במרכז הרפואי 'הדסה עין כרם', חובר היום (שלישי) למכשיר אקמו.

מבית החולים נמסר כי "הדבר נעשה במטרה למנוע החמרה במצב הריאה המושתלת בגופו, כתוצאה משימוש במכשיר הנשמה". עוד נמסר כי :הוא חובר למכשיר על ידי צוות היחידה לטיפול נמרץ לחולי קורונה וצוות מומחי לב חזה".

מכשיר האקמו מבצע את פעולת הריאה תוך שמירה על רמת חמצן מספקת. "מצבו מוסיף להיות קריטי, אך יציב", עדכנו מבית החולים.

עוד נמסר כי "צוות היחידה לטיפול נמרץ לחולי קורונה בהדסה ממשיך לטפל בו, תוך שהוא עומד בקשר עם מומחים להשתלת ריאות בארץ ובעולם עם ניסיון בטיפול בחולי קורונה".

כזכור, עריקאת, בן ה-65, הועבר ביום ראשון מבית החולים ביריחו לבית החולים 'הדסה' בירושלים, וזאת לאחר שנדבק בנגיף הקורונה ומצבו הידרדר.

ביום שני דווח על הידרדרות במצבו הרפואי, בעקבותיה הוא הורדם והונשם, ובהמשך מצבו התייצב אך נותר קשה. בבית החולים ציינו כי "מר עריקאת מהווה אתגר עצום לטיפול בקורונה בהיותו מושתל ריאות עם דיכוי של המערכת החיסונית, ועם זיהום חיידקי בנוסף לקורונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר