הציוץ והסערה

"תתביישי לך הדס שטייף!"; "זו הוצאת דיבה"

ציוץ של כתבת הפלילים הדס שטייף, בו סיפרה על אינטרס של בתי חולים לרשום 'קורונה' בסיבת המוות בשביל תמורה כספית, הקפיץ את בית החולים הדסה; שטייף משיבה אש (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אחות ב'הדסה' והדס שטייף (צילום: Olivier Fitoussi/Yonatan Sindel, Flash90)

"כמה באמת מתים מקורונה", פתחה היום (חמישי) כתבת הפלילים של גלי צה"ל הדס שטייף ציוץ שעורר סערה, בו היא מאשימה כי בית חולים בירושלים שכנע לכאורה משפחתו של חולה שנפטר, שתסכים שסיבת המוות שתצוין תהיה קורונה.

לאחר סערה ברשתות החברתיות הסירה הכתבת את הציוץ, מה שלא מנע מבית החולים הדסה לשגר לעברה תגובה חריפה - מולה שטייף כמובן לא נותרה חייבת.

וכך כתבה תחילה שטייף: "אנשים באמצע הדרך, מספרים את האמת... בעלת בית קפה: הגיס שלי היה חולה מאוד ונפטר בבית החולים בירושלים. קראו לאלמנתו וביקשו ממנה לחתום שהוא מת מקורונה, תמורת 70 אלף שקלים".

"למה?", ציטטה שטייף, "כי הם מקבלים 220 אלף ש"ח מהמדינה על כל חולה שמת מקורונה. האלמנה סירבה, יש המסכימים...".

כאמור לאחר שהתיאור, שלא הובאו לו כל סימוכין ונטען כי הוא 'פייק', קיבל יחס מזלזל או תוקפני מצד רבים ברשתות החברתיות, החליטה הדס שטייף למחוק את הציוץ.

הלווית נפטר מקורונה. אילוסטרציה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

וכך נמסר, בתגובה רשמית, מדוברות בית החולים הדסה: "כמה נמוך המדיה המזוהה עם כתבים ידועים יכולה עוד לרדת נמוך. הדס שטייף פרסמה היום ידיעה ממש שקרית, כאילו ומציעים למשפחות נפטרים לאשר שסיבת המוות היא קורונה, תמורת תשלום, כאשר בית החולים מקבל על כל נפטר קורונה כסף מהמדינה".

"שיקרי, נמוך ומבזה את מי שאפילו מעלה זאת על הכתב! תתביישי לך הדס שטייף!", נכתב עוד בתגובה החריגה מאוד והאישית של בית החולים הדסה.

שטייף מצידה אומרת, בשיחה עם 'כיכר השבת': "בציוץ שלי לא אוזכר מעולם שם בית החולים. הובאו בציטוט דברי אישה שסיפרה על גיסתה. היא טענה שזה קרה בבית חולים בירושלים. זה הכל. מפה עד להאשים אותי בשקר - זה לשון הרע והוצאת דיבה".

"מעניין מה קפצה הדוברת של 'הדסה' להגן על בית החולים, כששמו כלל לא הוזכר...", הוסיפה ועקצה כתבת הפלילים הוותיקה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר