"התעללה בתינוקות"

הגננת האכזרית: כרמל מעודה הורשעה בבית המשפט

הצעירה מראש העין, שנעצרה לפני כשנה וחצי בחשד כי נהגה באלימות קשה כלפי הפעוטות שהיו בגן שלה, הורשעה היום בשורה ארוכה של מעשי התעללות בלתי נתפסים (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
כרמל מעודה, המורשעת בהתעללות (צילום מסך: מתוך פייסבוק)

בית המשפט המחוזי-מרכז הרשיע היום (רביעי) את כרמל מעודה בת ה-27, בגין עבירות רבות של מעשי התעללות קשים בתינוקות בהם טיפה בהיותה גננת.

כזכור, לפני כשנה וחצי נעצרה מעודה, תושבת ראש העין, בשל תלונות של הורים על חשד לאלימות שהפעילה נגד ילדיהם הרכים - חשד שאומת תוך זמן קצר בתיעוד ממצלמות האבטחה.

(צילום: דוברות המשטרה)

מאז התנהל משפטה, שלווה בסערות רבות מבחוץ, כאשר רבים הפגינו מול בית הוריה, שבשלב מסוים הוצת חלקו על ידי צעיר זועם.

היום כאמור היא הורשעה, על ידי השופט עמי קובו, שתיאר בין היתר: "הנאשמת, שהיא בעלת גן ילדים וגננת בגן, שהייתה אמונה על שלומם, ביטחונם ורווחתם של התינוקות והפעוטות בגן, בגילאי 3 חודשים עד 3 שנים, ביצעה במהלך התקופה שבין 27.5.19 ועד ל-16.6.19, פעם אחר פעם, מעשי תקיפה והתעללות בתינוקות ובפעוטות בגן, יום אחר יום".

"רבים ממעשיה מהווים התעללות בפעוטות ותקיפת קטינים במספר רב של מקרים", הוסיף השופט. "מדובר בסדרת מעשים מתמשכת, שיש בה פוטנציאל רב לגרימת סבל או נזק לפעוטות, ויש בה משום אכזריות, הטלת אימה, ביזוי השפלה או דיכוי".

החוקרת מדברת על המעשים הקשים (צילום: דוברות המשטרה)

לדבריו, "מעשי הנאשמת הטילו מרות ומורא על הפעוטות, והיה בהם משום ענישה והפחדה, תוך שניכר כי הפעוטות היו חסרי ישע לחלוטין מולה".

גזר דינה של מעודה יינתן במועד אחר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר