חודשיים לבחירות

סקר: החרדים ואיווט עולים; חולדאי מתרסק

בסקר חדש שפורסם הערב עולה, כי רון חולדאי מתרסק לאחוז אחד, ומפלגת העבודה מטפסת לחמישה מנדטים, החרדים מתחזקים וכמה יקבלו העבודה וחולדאי אם יתחברו? (חדשות)

נתניהו והחרדים (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

בסקר שפורסם הערב (ראשון) ב'חדשות 12', על ידי מנו גבע, עולה כי מפלגתו של רון חולדאי יורדת משמעותית מתחת לאחוז החסימה וגדעון סער עדיין במגמת ירידה.

על פי הסקר החדש, מפלגת הליכוד בראשות ראש הממשלה נתניהו, ממשיכה לשמור על יציבות ועומדת על 30 מנדטים.

המפלגות החרדיות עולות מעט בכוחן, כאשר גם ש"ס וגם יהדות התורה, זוכות כל אחת בשמונה מנדטים.

המפלגה השנייה בגודלה, היא מפלגתו של יאיר לפיד - 'יש עתיד', שזוכה על פי הסקר ל-17 מנדטים, הבאה בתור אחריה - היא מפלגת תקווה חדשה של סער - עם 14 מנדטים.

צמוד לסער - נמצא שר הביטחון לשעבר עם מלגת ימינה שמקבלים על פי הסקר החדש - 13 מנדטים, הרשימה הערבית המשותפת - עדיין עומדת על עשרה מנדטים בלבד.

איווט ליברמן ומפלגתו - ישראל ביתנו, זוכים לשבעה מנדטים - עליה קלה מהסקרים האחרונים. מפלגת העבודה בראשות מרב מיכאלי, כבר עומדת מנדט שלם מעל אחוז החסימה ומקבלת חמישה מנדטים.

מפלגות כחול לבן ומר"צ מקבלות כל אחת ארבעה מנדטים בלבד. המפלגה הכלכלית החדשה, הציונות הדתית והבית היהודי, הישראלים בראשות רון חולדאי, עוצמה יהודית ונעם בראשות איתמר בן גביר, תנופה, עלה ירוק, תל"ם, גשר וותיקי ישראל - לא עוברים את החסימה.

במידה ורע"מ רצה בנפרד מהרשימה המשותפת, היא תקבל 1.8 אחוזים - הרשימה המשותפת תרד לתשעה מנדטים.

במידה והעבודה תרוץ ביחד עם רון חולדאי - המפלגה תזכה לשבעה מנדטים (בסקר הרגיל העבודה מקבלת חמישה מנדטים וחולדאי כ-1.5%) ויש עתיד תרד ל-16 מנדטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר