מתחם העסקים של בני-ברק מתרחב

משתלת איילון, הפועלת למעלה מ-25 שנה בבני-ברק תפונה בקרוב לטובת בניית מגדל משרדים. בעל המשתלה הפסיד בבית-המשפט (בארץ)

עוזי ברק | כיכר השבת |
משתלת איילון (עוזי ברק, כיכר השבת)

משתלת איילון, הפועלת למעלה מ-25 שנה, ברח' בן גוריון פינת רח' ששת הימים בב"ב מול קניון איילון ואצטדיון רמת גן, תפונה בקרוב לטובת בניית מתחם מגדל משרדים חדש בני ברק.

לאחרונה פנו עיריית בני ברק אל בית משפט השלום בת"א, בדרישה לפנות את המקום לצורך הרחבה וסלילת כביש שיחבר בין הרחובות בר כוכבא וששת הימים ויהפוך את האזור כולו לאזור עסקים חדש של ב"ב.

ההודעה על פינוי המשתלה פורסם בתום דיון בנושא לאחר שהשופט ישי קורן קבע כי על בעלי המשתלה לפנות את המקום תוך 3 חודשים.

עו"ד אילן שרקון, שייצג את העירייה, מסר כי בעל המשתלה סימון נתבע בגין אי פינוי השטח המיועד לשימוש לצורכי ציבור.

לטענת העירייה, בעל המשתלה החזיק בשטח באופן בלתי חוקי. עוד טענה העירייה כי פניותיה לבעל המשתלה לא הביאו את הנתבע לפעול לפינוי השטח.

בעל המשתלה טען במשפט כי השטח ניתן לו "על ידי ועדת נבחרי העיר, שהיא ארגון של העירייה", וכי השטח הופעל על ידו תמורת חנות שהוקצתה לו בגין היותו נכה צה"ל.

בית המשפט דחה את טענותיו לדרישת פיצוי בגין ההשקעה בנכס, והותיר לו אפשרות להגיש תביעה נפרדת. בעל המשתלה סימון אף יידרש לתשלום שכר טרחה של 10,000 שקל. סימון אישר את הפינוי הקרב.

לפי התוכניות באגף ההנדסה של עיריית בני ברק, במתחם עתידים להבנות מספר מגדלים משרדים, ביניהם מגדל ב.ס.ר. שייבנה באמצעות קבוצת רכישה בניהולו של נחשון קיויתי.

המגדל יקום בחלקו הדרומי של מגדל המשרדים היוקרתי ב.ס.ר 2 ויתנשא לגובה של 35 קומות. שטחו ישתרע על 40 אלף מ"ר ויכלול גם שטחי מסחר וחניונים תת-קרקעיים. עלות הקמתו נאמדת ב-360 מיליון שקל. מגדל ב.ס.ר.2 מתנשא לגובה של 29 קומות וכולל 1,400 מ"ר לקומה. מגדל ב.ס.ר.1 מתנשא לגובה של 24 קומות וכולל 1.100 מ"ר לקומה.

בימים אלו עיריית בני ברק סוללת ומסדרת עשרות מקומות חניה שיחנו בהם רכבים בתשלום ברחוב ששת הימים.

כמו כן נעשים שינויים גם בתוואי הכביש וכן סוללים כניסה ויציאה מסודרת מרחוב ששת הימים לרח' כנרת, דבר שיקשר את רח' ששת הימים עם המגדל החדש שהחל להיבנות ברח' כנרת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר