סערת 'בן אנד ג'ריס'

רבה של קריית מלאכי ביקר במפעל הגלידות

רבה של קריית מלאכי, הגאון רבי חיים פינטו, ראש המועצה הדתית קריית מלאכי, הרב עמי אילוז, ומנהל מחלקת הכשרות, ערכו ביקור חיזוק במפעל הגלידות 'בן אנד ג'ריס'; צפו (חדשות)

(צילום: באדיבות המצלם)

אחרי הודעת ענקית הגלידות העולמית, 'בן אנד ג'ריס', כי לא תמכור את תוצרתה בהתנחלויות, והסערה שפרצה בעקבות כך, רבים ממשיכים לחזק את הזכיין הישראלי, שהחליט להמשיך ולמכור את המוצרים מעבר לקו הירוק.

רבה של קריית מלאכי ואשדוד, הגאון רבי חיים פינטו, ראש המועצה הדתית קריית מלאכי, הרב עמי אילוז, ומנהל מחלקת הכשרות, מאיר כהן, הגיעו הבוקר (רביעי) לסיור במפעל הגלידות בעיר וחיזקו את ידי המנכ"ל והעובדים.

השלושה, נפגשו עם מנכ"ל בן אנד ג'ריס ישראל, אבי זינגר, והסמנכ"ל אורי קנדלר, וחיזקו את ידיהם.

הרב פינטו הביע את דאגתו לפרנסתם של 160 העובדים בחברה. הוא ציין כי היום זה מתחיל עם החברה הזו וזה חלילה יכול להיות מדרון חלקלק לשאר המפעלים בארץ. "לכן", הדגיש הרב, "חייבים לחזק את המקום ולהמשיך לקנות את הסחורה שלהם".

המנכ"ל והסמנכ"ל הודו לרב פינטו ולראש המועצה הדתית הרב אילוז על ביקור התמיכה והחיזוק, ואמרו כי חשוב להם מאוד לקבל את החיזוק מהצביור בארץ. הם ציינו כי הם מקבלים חיזוק גם מיהודים בתפוצות ואפילו מגויים תומכי ישראל בארה"ב, שמתנגדים לחרם על ההתנחלויות.

במהלך הביקור, בדק הרב פינטו את נושא הכשרות, שכן המפעל עומד תחת כשרות הרבנות קרית מלאכי, והביע שביעות רצון לנוכח ההקפדה על הנהלים ועל שיתוף הפעולה של המנכ"ל עם המשגיח, כאשר כל היצור כיום הוא רק אבקת חלב ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר