"הפרת חוק חד משמעית"

אפליה? 12,000 השתתפו בהופעה של עומר אדם בת"א

בעוד בכותל הוגבלה כמות המתפללים ל-10,000, אירועי התרבות ממשיכים בכל הכוח, תיעודים של הפרת הנחיות הסתובבו ברשת ועוררו זעם רב, כך שר הבריאות הגיב (חדשות)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
עומר אדם (צילום: David Cohen/Flash90)

בעוד בכותל המערבי הוגבלה כמות המתפללים ל-10,000 משתתפים שגם חולקו לקפסולות, מופעי התרבות ממשיכים ללא הפרעה, אמש (מוצ"ש), בהופעה של הזמר עומר אדם השתתפו כ-12,000 משתתפים כשעל פי התיעודים מהאירוע רובם לא עטו מסכות.

התיעודים, כמובן עוררו סערה משמעותית ברשת, כשרבים תהו על האפליה וזעמו על מארגני האירוע, שככל הנראה לא הקפידו על ההנחיות המלאות.

שר הבריאות ניצן הורביץ התראיין הערב (ראשון) ל'חדשות 12', ותקף בחריפות את הזלזול בהנחיות בהופעה המדוברת: "זה לא מסוג הדברים שמקובלים עליי, גם בניגוד לתקנות וגם העובדה שבפנים אנשים הסתובבו בלי מסכות - זו הפרת חוק חד משמעית, גם בעקבות הדברים האלה וגם בעקבות אירועים אחרים שכאלה, אנחנו מגבירים את האכיפה", אמר.

"אנשים צריכים לקחת אחריות ולשים לב להתנהגותם. אנחנו בהתפשטות של מגפה, ודברים כאלה לא יכולים להתרחש", הוסיף השר. "לצד החיסונים שנותנים לנו אופטימיות - יש גם תופעות כאלה שמכבידות ומקשות. אם אנחנו רוצים באמת להתגבר על הקורונה, אנחנו גם צריכים להקפיד על ההנחיות".

מעופר מנחם מנהל יחסי הציבור של עומר אדם נמסר בתגובה ל'חדשות 12': "הכול התנהל לפי ההנחיות והנהלים כפי שהיו בכל ההופעות הגדולות של מיטב אמני ישראל בהיכל מנורה בחודשים האחרונים. אנחנו שמחים שהקהל נהנה מאחלים חג שמח ושנה טובה לכל עם ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר