סערה בתכנית רדיו

מורה מתנגד חיסונים השווה בין תו ירוק לטלאי צהוב; "אסור שתלמידים יפגשו אותו"

מכחיש קורונה, המלמד בבית ספר תיכון, השווה בתכנית רדיו בין התו הירוק לטלאי הצהוב באירופה ועורר ביקורת. שר המודיעין ביקש להתערב וקבע: "אסור לו להיות מורה" (בארץ)

שלמה מן | כיכר השבת |
(צילום: Shutterstock)

מחנך ומורה לאנגלית בבית ספר תיכון שהתראיין היום (חמישי) בתכנית 'בחצי היום' בכאן רשת ב' השווה את התו הירוק לטלאי צהוב ועורר ביקורת. בתחילת הראיון טען כי הקורונה אינה מגיפה ובהמשך קבל על החלטת משרד החינוך כי מורים שלא חוסנו ולא יבדקו לא יוכלו להיכנס למוסד חינוך".

"רוצים שיהיה לנו טלאי ירוק, קונוטציה לטלאי הצהוב באירופה", אמר לרן בנימיני. כשנשאל אם הוא באמת משוכנע שהדברים דומים, סרב לחזור בו. "אם מכריחים לעשות משהו בכוח", לטענתו, "זו אותו דבר". המגיש: "אף אחד לא הכריח אותך להיות מורה".

מיד אחריו עלה לראיון שר המודיעין אליעזר שטרן והגיב בחריפות. שטרן טען כי הדובר אינו יכול להיות מורה בישראל. "לצערי הרב קיימת בישראל זכות לא להתחסן גם כשברור לנו שהם תופסים מיטות ואקמו, אך לכל דבר יש גבול", אמר לכאן רשת ב. "מורה שמשווה בין תו ירוק לטלאי צהוב - זה חצייה של כל הגבולות האדומים אסור לו להיות מורה בישראל.

שטרן, שביקש להתחבר לשידור מרגע לרגע, הוסיף: "אני מקווה שגם ארגוני המורים מבינים את זה. אסור שתלמידים בישראל יפגשו מורה שמשווה בין התו הירוק לטלאי הצהוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר