איך שגלגל מסתובב לו

"לפטר"; הציוץ הישן של עידן רול שהתהפך עליו

סגן שר החוץ, עידן רול, נתגלה כחיובי לקורונה לאחר שתועד מפר את ההנחיות, הגולשים הציפו מחדש ציוצי עבר של רול בהם תקף את נתניהו וליצמן וטענו למוסריות כפולה (חדשות)

(צילום: Hadas Parush/Flash90)

הרשת סוערת: לאחר שנצפה חוגג ללא מסיכה במסיבה פרטית בקיסריה, מוקדם יותר היום (שלישי) הודיע סגן שר החוץ עידן רול (יש עתיד) כי התגלה כחיובי לנגיף הקורונה ונכנס לבידוד, והתגובות כמובן לא איחרו לבוא.

רבים מהגולשים העלו מהארכיון ציוץ ישן של רול, אז עוד ישב בספסלי האופוזיציה, עת נודע כי שר הבריאות יעקב ליצמן נתגלה כחיובי לאחר שהתפלל במניין בניגוד להנחית.

רול צייץ אז: "נתניהו, אתה חייב לפטר את ליצמן. זה מעבר לפוליטיקה, זה חיי אדם". היום, גולשים רבים ששו על ההזדמנות לצייץ ציוץ דומה אך בשינוי שמות רלוונטיים.

הציוץ הישן של רול (צילום מסך מתוך טוויטר)

גם יו"ר מפלגתו, יאיר לפיד נתפס באותה התקופה עם ציוצים זועמים אז כתב כי "אם ביבי לא מפטר את ליצמן מתפקידו עוד הערב אין לממשלה הזאת את התוקף המוסרי לנהל את משבר הקורונה", כשהגולשים כמובן תהו על תוקפה המוסרי של הממשלה הנוכחית.

בנוסף לכך, רול תקף את התנהלות הממשלה הקודמת על בסיס קבוע ואף קרא להפר הנחיות סגר מלא, אם יוטל, זאת בטענה כי החלטות הממשלה "לא מבוססות על נתונים ונגועות בשיקולים פוליטיים. ולכן אין לה לגיטימציה להורות על סגר מלא והציבור לא צריך לציית".

בשרשור ארוך שפרסם העיתונאי ינון מגל הציג את שלל התגובות של מי שהיו אז חברי האופוזיציה לפרשת ליצמן אל מול שתיקתם הרועמת כיום, כך לדוגמה בציוץ עבר של זהבה גלאון כתבה כי "הרבה פוליטיקאים מכרו לאחרונה את הבוחרים שלהם, אבל איש מהם לא העמיד אותם בסכנת חיים כמו ליצמן. ראש הממשלה נתניהו חייב לפטר אותו מיד מתפקידו", כתבה, "אם היינו במלחמה מה שליצמן עשה היו קוראים לזה בגידה".

כזכור, לאחר פרסום התיעוד בו נראה רול חוגג ללא מסיכה - תיעוד שנמחק במהרה, יו"ר המפלגה שוחח עם רול אך לא נזף בו, כך בעוד בזמן ישיבתם בספסלי האופוזיציה הרשו לעצמם לתקוף ללא רסן כמעט כל החלטת ממשלה, כעת, ולמרות הפרת הנחיות ברורה בוחרים במפלגה ובקואליציה לשמור על השקט ולהתעלם מהפרת ההנחיות הבוטה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר