סופת 'אלפיס'

חגיגה ירושלמית • עיר הבירה נצבעה בלבן; הלימודים בוטלו

לאחר מספר שנים של אכזבה, ילדי ירושלים התעוררו הבוקר לעיר לבנה • במהלך הלילה שלג כבד ירד ברחבי העיר וכבישים רבים נחסמו • בגבעת שאול נערם 25 ס"מ • שלג נערם גם ביתר עילית (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
ירושלים לבנה, הבוקר (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

שלג כבד ירד הלילה (בין רביעי לחמישי) ברחבי העיר ירושלים ובהרי גוש עציון: ילדי ירושלים התעוררו הבוקר לבוקר לבן שישאר איתנו בשעות הקרובות, עד להגעת הגשם שיהפוך את השלג לבוץ לא נעים. בעיריית ירושלים עדכנו אמש כי לא יתקיימו בעיר לימודים כלל, הודעה דומה פרסמה עיריית ביתר עילית. בשכונת גבעת שאול בי-ם נערם 25 ס"מ של שלג, בשכונות הנמוכות יותר נערם כ-15 ס"מ.

במהלך הלילה עבדו המפלסות של עיריית ירושלים ללא הפסקה אך סמוך לחצות לילה השלג גבר ומאות רכבים נתקעו בכבישים רבים ברחבי העיר. משטרת ירושלים הודיעה כי כביש בגין בעיר ירושלים בין צומת רמות ועד צומת הרוזמרין, בשני הכיוונים.

כבישים נוספים שנחסמו: כביש 1 ירושלים-ת"א- מהכניסה לעיר ירושלים (סחרוב) ועד מחלף שער הגיא בשני הכיוונים ומנהרת הארזים ביציאה מירושלים. כביש 45 מצומת עטרות ועד לצומת עופר בשני הכיוונים. כביש 443 מצומת עופר ועד צומת שילת (מודיעין) בשני הכיוונים. ציר עין יעל להר גילה וכביש המנהרות מצומת הרוזמרין ועד גוש עציון חסומים לתנועה בשני הכיוונים. כביש 443 מהיציאה מירושלים ועד למודיעין.

חברת החשמל הודיעה כי על פי נתוני החברה לניהול המערכת, אמש נשבר שיא צריכת החשמל של כל הזמנים והוא עמד על 14,805 מגוואט. השיא האחרון נשבר בשבוע שעבר ועמד על 14735 מגוואט, השיא הקודם בחורף 2020 עמד על 13,182 מגוואט.

שלג כבד ירד הלילה גם בצפון הארץ ורמת הגולן. גם ברשויות המקומיות בצפון הארץ הודיעו כי לא יתקיימו היום לימודים.

במשטרה עדכנו על הכבישים שנחסמו לתנועה בצפון הארץ: 8 מצומת הבשן לצפון. 91 מקדמת צבי עליון לצפון. 959 צומת צוק עורבים לקלע. 978 מוואסט לקלע. 99 מצומת שיאון לצפון. 89 מכיכר מירון לעין זיתים. מחורפיש לסאסא. 866 משפר לצפת. 886 מדלתון לריחניה וממנרה ליפתח.

צלם 'כיכר השבת' חיים גולדברג עם תיעוד ראשון מירושלים המושלגת

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר