סמוך למושב יערה

3 פצועים קשה ובינוני בתאונה בין 2 כלי רכב

כוחות הצלה ומשטרה הוזעקו הלילה לכביש 889 בצפון הארץ, שם התרחשה תאונה קשה בין 2 כלי רכב • שלושה נפגעים פונו לבית החולים, שניים במצב קשה ואחד במצב בינוני (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

שלושה נפגעים פונו הלילה (ראשון) למרכז רפואי גליל בנהריה, לאחר שנפגעו בתאונת דרכים קשה בין 2 כלי רכב בכביש 889, סמוך למושב יערה שבצפון הארץ. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה. לאחר שאחד הנהגים בזירה נמלט ונעצר מאוחר יותר.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לאשה כבת 30 במצב קשה, מחוסרת הכרה עם חבלה רב מערכתית, צעיר בשנות העשרים במצב קשה, עם חבלות בראש ובגפיים, צעיר כבן 20 במצב בינוני, בהכרה, עם חבלה בבטן. כאמור, השלושה פונו למרכז רפואי גליל שבנהריה.

פאראמדיק מד"א אדריאן אוקמפו שטיפל בזירה סיפר:"כשהגענו למקום ראינו ראינו שני כלי רכב מעוכים, אחד היה הפוך על הגג כתוצאה מהתאונה, באחד הרכבים נסעו שלושה צעירים שנים היו ברכב ואחד שכב מחוץ לרכב, חילצנו אותם מהרכב כשצעירה כבת 30 הייתה מחוסרת הכרה עם חבלה רב מערכתית קשה, צעיר כבן 25 היה בהכרה, עם חבלות בראש ובגפיים והשלישי היה בהכרה מלאה עם חבלות בראש ובגפיים.

"הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים מהיר בשטח, העלנו אותם לניידות טיפול נמרץ ופינינו אותם בדחיפות לבית החולים. נהג הרכב השני צעיר בשנות העשרים לא נזקק לטיפול".

מהמשטרה נמסר: "נהג הרכב הפוגע, תושב מזרעה בשנות ה- 20 לחייו, עזב את זירת התאונה ובהמשך נעצר. בוחני התנועה של משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות התאונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר