הפציעה בחתונה

מצבו של החתן אנוש, הרב שחזר: "נשמעו צרחות"

החתן שנפל מגובה במהלך חתונתו ונפצע בראשו, מוסיף להיות קשה, הרופאים נלחמים על חייו • הרב שחזר: "נשמעו צרחות, הסאודנמן זינק והציל את החיים של החתן" (חדשות)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
הרופא מעדכן על מצב החתן (צילום: המרכז הרפואי שיבא • תמונה: באדיבות המצלם)

מצבו של החתן, בן ה-34, שנפגע אמש במהלך חתונתו בעיר מודיעין, לאחר שרקד על שולחן, קריטי. הבוקר (שני) הרופאים עדיין נלחמים על חייו.

"אתמול בשעות הערב התקבל בחור בעשור השלישי בחייו אחרי נפילה מגובה", מסר ד״ר ציון זיבלי, מנהל מחלקת נוירוכירורגיה במרכז הרפואי שיבא, "בוצעה הערכה רשמית מהירה ונמצא כי סובל מחבלה קשה".

הרופא הוסיף: "הוא מורדם ומונשם ומטופל במחלקה לטיפול נמרץ והצוות נלחם על חייו בשעות אלו".

כפי שדווח ב'כיכר השבת', החתן ספג חבלה בראשו במהלך הריקודים בחתונתו והכרתו הייתה מעורפלת. חובשים ופרמדיקים העניקו לו טיפול רפואי ראשוני והעבירו אותו אל בית החולים כשמצבו מגדר קשה.

פאראמדיק מד"א איתי פרץ, שטיפל בחתן, תיאר: "כשנכנסנו לאולם, ראינו גבר כבן 34 שוכב מעורפל הכרה, עם חבלת ראש, אנשים במקום סיפרו שהוא נפל מגובה של כ- 3 מטר, הענקנו לו טיפול רפואי מהיר בשטח ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה ויציב".

הרב יהודה מייזליק, רבו של החתן, סיפר כי הסאונדמן שניג בחתונה, שהוא חובש במד"א, מיהר להעניק לחתן טיפול רפואי לאחר שנפל טבכך הציל את חייו. לפי הדיווח ב-ynet, הרב סיפר כי במקביל התחוללה באולם "מהומה" ונשמעו צרחות. החתן פונה לבית החולים לאחר כעשרים דקות.

התפללו לרפואת איתי בן אהובה.

ממד"א נמסר: "בשעה 23:21 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על גבר שנפצע בראשו, כשנפל מגובה של כ- 3 מטר, במהלך חתונה באולם ארועים במודיעין. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינינו לבי"ח שיבא בתל השומר, גבר כבן 34 במצב קשה ויציב, מעורפל הכרה, עם חבלת ראש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר