דיל סגור

הימין שוב וויתר: אלו השופטים החדשים שיבחרו היום

הועדה לבחירת שופטים אמורה לבחור הבוקר אם לא יהיו שום הפתעות את חאלד כבוב ורות רונן הליברליים, ואת גילה כנפי שטייניץ ויחיאל כשר, שנחשבים שמרנים יותר (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
שוב נכשלה, שקד והמנצחת חיות (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)

הועדה לבחירת שופטים אמורה לבחור הבוקר (שני), לבית המשפט העליון, אם לא יהיו שום הפתעות, את השופטים חאלד כבוב ורות רונן הליברליים, ואת גילה כנפי שטייניץ ויחיאל כשר שנחשבים שמרנים יותר. על פי הדיווחים, מדובר בדיל בין נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות ובין שר המשפטים גדעון סער.

אלו הם שמות ארבעת השופטים, מתוכם שלושה הם מועמדים של חיות, דבר שנחשב לכישלון של ממש לימין לו אמור להיות רוב מבחינה רעיונית.

השופט חאלד כבוב – שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב. כבוב מתמודד על המשבצת של השופט הלא יהודי, הפסיד בסיבוב הקודם לשופט קרא.

השופטת רות רונן – שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב

השופטת גילה כנפי-שטייניץ – סגנית נשיא בית המשפט המחוזי ירושלים. אשתו של ח"כ יובל שטייניץ מהליכוד. המלצתו היחידה של גדעון סער שהתקבלה כשהיא גם זוכה לתמיכתה של חיות מאחורי הקלעים.

המועמד מטעם לשכת עורכי הדין – עו״ד יחיאל כשר – עורך דין המתמחה בליטיגציה ויישוב סכסוכים.

ההישג היחיד מבחינת הימין הוא טירפוד מינויו של מנהל בתי המשפט יגאל מרזל, שנחשב בן טיפוחיו של אהרון ברק וממשיך דרכו בכל הנוגע לאקטיביזם השיפוטי.

מטעמה של שקד נמסר לתקשורת, כי היא תצביע בעד השופטים שנחשבים שמרנים וצפויה להימנע או להתנגד בהצבעה על רות רונן וחאלד כאבוב. יצוין, כי הצבעתה של שקד לא תשנה דבר שכן יש רוב לקואליציית חיות-לשכת עורכי הדין וסער שהצטרף אליהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר