גל הטרור

אורן חזן תקף את נתניהו, וחטף: "אוויל אטום, קוריוז"

שוב עושה זאת: חבר הכנסת לשעבר ממפלגת הליכוד, אורן חזן, התעמת בחריפות הבוקר עם ינון מגל בעקבות סדרת ציוצים נגד נתניהו; "לפחות אני לא אוויל אטום עיוור" (חדשות)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
ח"כ אורן חזן (צילום: אבשלום סוני / פול / פלאש 90)

שוב עושה זאת: בסוף השבוע שעבר, בעקבות הפיגועים המרובים, צייץ חבר הכנסת לשעבר אורן חזן ציוץ שהרתיח רבים. "‏נתניהו בהצהרה בבני ברק: "אנחנו תחת מתקפת טרור של ממש. צריך לטפל בתקיפות בטרור לצערי כולם רואים שהממשלה הזאת שתלויה בתנועה האיסלאמית לא עושה זאת", כתב.

"ביבי ידידי. אתה צודק", טען חבר הכנסת לשעבר ממפלגתו של נתניהו, "דבר אחד לא מסתדר לי, הממשלה בראשותך, במשך למעלה מעשור, לא הייתה תלויה בתנועה האיסלאמית וגם לא עשתה דבר...".

הציוץ כמובן עורר סערה רבה ברשת וגולשים רבים זעמו על חזן, כשטענות רבות נשמעו, חזן מצדו השיב לחלקם ועמד בתוקף על טענותיו.

בהמשך, ובעקבות התקיפות הוא הגיב בסדרת ציוצים חדשה: " מאז הציוץ "נגד" נתניהו, לצד הקללות, אני מקבל המון שיחות מאנשים שאוהבים אותי ושואלים למה?", כתב, "אז שיהיה ברור אני לא מתנצל. וקבלו שתי דוגמאות מתוך מאות שתבינו למה".

"1. הצ"ח עונש מוות למחבלים עולה להצבעה טרומית, יש רוב לקואליציה במליאה אבל נתניהו מבקש מח"כים לצאת מהמליאה כדי שלא יעבור", הזכיר.

"2. שלילת אזרחות וגירוש מחבלים ומשפחות קיים היום בחוק שנותן סמכות רשות לשרת הפנים לשלול ולגרש כל מי שעוסק בטרור. כשראיתי שלצד אלפי פיגועים רווי דם, למרות החוק, לא עושים דבר, הגשתי תיקון לחוק שהופך את הרשות - לחובה. הנוסח שהוגש עמד במבחן בג"צ אבל דווקא נתניהו התנגד והפיל. להמשיך?", שאל בתוקף".

בעקבות סדרת הציוצים עלה חזן הבוקר לשיחה עם בן כספית וינון מגל ברדיו 103fm, מגל שאל את חזן: "טוב שהוא (נתניהו) לא ראש ממשלה?" חזן השיב: "נתניהו לעומת בנט, הוא פשוט הרע במיעוטו", עם זאת ציין: "אני חושב שנתניהו היה צריך לשתוק".

בתגובה, אמר מגל: "אולי אתה צריך לשתוק?" וחזן השיב: "ההבדל ביני לבין אותם אנשים שאומרים, 'רק נתניהו', זו העובדה שאני הייתי שם במשך למעלה מ־4 שנים. הייתי שם כשהוא פינה את עמונה".

בהמשך הוויכוח התפתח עימות חריף ביניהם ומגל תקף את חזן ואמר: "אתה קוריוז". חזן השיב: "אתה יכול להגיד עליי קוריוז, אבל אני לפחות לא אוויל אטום עיוור כמוך שהולך בעיניים עצומות רק כדי לקבל כמה לייקים. תפתח את העיניים ינון. היית בכנסת כשהוא סגר את בית שרה ובית רבקה, כשהוא נלחם כדי לפנות בחברון. אני לא מוכן שמספרים ימין ועושים שמאל בכנסת".

מגל מצידו שאל: "יש לך אלטרנטיבה יותר טובה?", וחזן השיב: "זה משהו אחר, זו כבר שאלה אחרת", מגל המשיך ואמר: "זה לא מעיד על חוכמה, כי אם אין לך אלטרנטיבה יותר טובה, אתה טיפש, אבל אם יש לך, אז בוא נשמע אותה".

בהמשך חזן תקף: "הגעת להיות כמו השמאלנים הקטנים", ומגל זעם: "אני כמו השמאלנים? אתה כמו השמאלנים. למה בן כספית מעלה אותך לשידור? איך אתה חבר של בן כספית שהוא מעלה אותך לשידור? איך הגעת למצב שבן כספית נאבק להעלות אותך לשידור?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר