בשורה לצרכן

אושר: 'דואר ישראל' יוצא להפרטה מלאה

ועדת השרים להפרטה, בראשות שר האוצר אביגדור ליברמן, התכנסה היום ואישרה את הפרטת דואר ישראל בנוסף, הוועדה הורתה לנמל חיפה לחתום על סילוק תביעה (חדשות)

(צילום: Yossi Zamir/Flash90)

ועדת השרים להפרטה, בראשות שר האוצר אביגדור ליברמן, התכנסה היום (שלישי) ואישרה את הפרטת דואר ישראל והורתה לנמל חיפה לחתום על סילוק התביעה הנוגעת להפרטתו.

הוועדה אישרה את המתווה החדש להפרטת החברה, כך שהמדינה תמכור עד סוף מרץ 2023 - 100% ממניות החברה במקום 40% כפי שנקבע בהחלטה קודמת.

כזכור, בסוף השבוע שעבר הודיעו משרד התקשורת ומשרד האוצר כי לאחר שבועות של משא ומתן הגיעו להסכמה על הפרטת דואר ישראל ותכנית התייעלות שתכלול צמצום הוצאות שכר ועוד.

הפרטת דואר ישראל, לצד שינויי חקיקה להגברת התחרות בשוק הדואר והסכם פרישה לעובדי חברת הדואר, צפויה להביא לשיפור השירות לאזרח ולאפשר לחברות נוספות להיכנס לענף.

בנוסף, ועדת השרים הורתה לחברת נמל חיפה לחתום על הסכם לסילוק התביעה שהוגשה על ידה. סילוק תביעה זאת מהווה נדבך בתהליך ההפרטה שאושרה בעבר. קידום הפרטת נמל חיפה, ייעל את עבודת הנמל, ייצר תחרות בין נמלי הים ויביא להפחתת העומסים בנמלים שגורמים לעליות מחירים.

שר האוצר, אביגדור ליברמן אמר: "שורה של בשורות לטובת הגדלת התחרות והשירות לאזרחי מדינת ישראל. נמשיך להוביל מדיניות של כלכלה חופשית שתזניק את המשק הישראלי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר