במנגל משפחתי

מורדמת ומונשמת: תינוקת שתתה 'מבעיר פחמים' בכנרת

הרופא הבכיר בבית החולים טען כי בזמן הכנת מנגל האם "הסתובבה לכמה שניות ואז מצאה את הילדה עם בקבוק החומר" • חובשים ופרמדיקים פינו הפעוטה לבית החולים והיא עדיין מורדמת ומונשמת (בארץ)

מישאל לוי | כיכר השבת |
מנגל. אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

סכנות אוגוסט: תינוקת בת שנה, ששהתה עם משפחתה בחוף שקמים ברינקי בכנרת, שתתה חומר מבעיר רעיל ופונתה לבית החולים במצב קשה כשהיא מורדמת ומונשמת. היום (שלישי) לא חל שינוי במצבה.

בשיחה עם חדשות 12, סיפר ד"ר אחמד אגבאריה, רופא בכיר בטיפול נמרץ ילדים בבית החולים פדה-פוריה שסמוך לטבריה, על מה שהוביל לשתיית החומר: "מדובר בתינוקת בת שנה וחצי שאימה ככל הנראה רצתה להדליק את המנגל עם החומר הדליק והסתובבה לכמה שניות, ואז מצאה את הילדה עם הבקבוק ביד. ככל הנראה מדובר בכמות מינימלית של חומר שהתינוקת שתתה.

הרופא הוסיף בשיחה עם N12: "הם הזעיקו את מד"א והגיעו לבית החולים בסכנה ממשית. העברנו אותה לטיפול נמרץ ילדים והיא כרגע מורדמת ומונשמת עם דלקת ריאות - כנראה חלק מהחומר נכנס לריאות. יכול להיות שהיא תצא מזה בלי שום נזק ויכול להיות שיהיה נזק עצום בדרכי הנשימה והעיכול".

ממגן דוד אדום נמסר: "אתמול בשעה 14:22 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירדן על פעוטה ששתתה חומר רעיל בחוף שקמים ברינקי בכנרת. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח פוריה בת שנה וחצי במצב קשה מורדמת ומונשמת".

פראמדיק מד״א עפרי אלוני סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפעוטה כשהיא משתעלת, בהכרה. ביצענו בדיקות רפואיות והתחלנו בפינוי לבית החולים. במהלך הנסיעה מצבה של הפעוטה הידרדר, הרדמנו והנשמנו אותה, ופינונו אותה לבית החולים כשהיא במצב קשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר