תיעוד מחריד

התווכח על מחיר גלידה - וחטף כוס זכוכית בראש מהמוכר

כתב אישום נגד מוכר בעיר העתיקה בירושלים, שנעצר לאחר שניתץ כוס זכוכית על ראש תייר שהתווכח עמו על מחיר הגלידה שרכש (חדשות)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
התקיפה בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

שבוע וחצי אחרי המעצר: כתב אישום הוגש היום (ראשון) נגד בעל עסק בעיר העתיקה בירושלים, שתקף באלימות תייר בראשו, בצל ויכוח על מחיר גלידה. רגעי התקיפה הקשים תועדו במצלמות אבטחה. התיעוד המלא מתפרסם היום.

התקיפה התרחשה לפני כעשרה ימים, בשעות הצהרים. במשטרה התקבל דיווח על תקיפה שהתרחשה בחנות בעיר העתיקה בירושלים. שוטרי מרחב דוד של מחוז ירושלים שהגיעו למקום, עצרו בתוך זמן קצר את בעל העסק, לאחר שניסה הלה להימלט ולהסתתר בבית העסק.

כתוצאה מהתקיפה, נפצע התייר (נתין זר, תושב ארה"ב בשנות החמישים לחייו) באורח קל ופונה לקבלת טיפול רפואי עם חתך בראשו.

מהחקירה במשטרה עולה כי התקיפה בוצעה עם כוס מזכוכית שאותה הנאשם אחז בידו והטיח לראשו של הקורבן, זאת בעקבות ויכוח מילולי שהתפתח בין הקורבן לבעל העסק על מחיר גלידה שרכש מבית העסק מספר שניות קודם לכן.

מעצרו של הנאשם הוארך מעת לעת. עם השלמת החקירה במרחב דוד של מחוז ירושלים הוגש נגדו בסופ"ש ע"י חטיבת התביעות של משטרת ישראל כתב אישום עם בקשה למעצרו עד לתום ההליך המשפטי המתנהל נגדו.

לצד ההליך הפלילי שמתנהל נגד הנאשם, בשבוע שעבר התקיים שימוע במרחב דוד לבעל העסק ובסיומו הוחלט על סגירתו למשך שמונה ימים.

ממשטרת ישראל נמסר: "מחוז ירושלים של משטרת ישראל ימשיך להיאבק בעבירות האלימות והבריונות באשר הן, ולפעול למיצוי הדין עם העבריינים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר